آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۱۴ تیر / ترافیک سنگین در چالوس

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک

تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده‌های مهرویلا و حصارک

ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس

محورهای مسدود

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- یزد - دربید

محور دارای انسداد فصلی:

۱- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار است و در ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی افزود: از روز شنبه تا دوشنبه در بعضی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز و مازندران و بعضی نقاط در گیلان و غرب مازندران، ابرناکی، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: طی این مدت در ارتفاعات کرمان، فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان، به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گرد و خاک انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: پنجشنبه و جمعه افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور رخ خواهد داد و در غرب و جنوب غرب کشور تا شنبه شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

وی گفت: در پنج روز آینده در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید تا بسیار شدید و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد؛ خلیج‌فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان تا روز جمعه مواج است.

وی تصریح کرد: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف همراه با وزش باد با بیشینه دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود و وضعیت کنونی آسمان تهران، صاف، کمی ابری، گاهی افزایش باد و گردوخاک با بیشینه ۳۸ و کمینه ۲۴ درجه سانتی‌گراد است.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی باد و گردوخاک با بیشینه ۴۰ و کمینه ۲۴ درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، صاف، گاهی کمی ابری، همراه با وزش باد شدید و احتمال طوفان و گردوخاک با بیشینه ۴۰ و کمینه ۲۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 768843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.