آقایان قهرمانِ ما نمی‌توانیم هستند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: آقایان قهرمانِ ما نمی‌توانیم هستند، علی‌رغم این بی‌برنامگی و ما نمی‌توانیم آن‌ها مردم ما قهرمان سدسازی، پزشکی، هسته‌ای و موشکی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آخرین اجتماع حامیان سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ با حضور محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حضور پرشور حامیان این نامزد انتخابات برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمود نبویان با اشاره به مناظره میان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: آقای پزشکیان گفت مردم به من گفتند منافق من منافق نیستم این را راست می‌گویند.

وی افزود: از او می‌پرسند برای مسکن، نقدینگی، خودرو، بورس، مسکن و قاچاق کالا سایر حوزه‌ها چه برنامه‌ای دارید می‌گوید، نمی‌دانم.

آقایان قهرمانِ ما نمی‌توانیم هستند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به پزشکیان، تصریح کرد: شما که هیچ برنامه‌ای نداشتید برای چه آمدید؟

وی تصریح کرد: آقای پزشکیان صادقانه آمده گفته من برای هیچ یک از مشکلات کشور راهکار ندارم، آقای پزشکیان شما که قرآن و نهج البلاغه خواندید، اما برنامه‌ای ندارید چرا نامزد شدید؟

نبویان خاطرنشان کرد: دعوای ما روی کسی است که تخصص دارد و کسی که تخصص ندارد، جلیلی برنامه دارد، اما پزشکیان برنامه‌ای ندارد و این خیانت به ملت است، دعوای ما سر مردمی است که متوسط و متوسط به پایین و افرادی است که زندگی اشرافی دارند.

آقایان قهرمانِ ما نمی‌توانیم هستند!
عنوان

وی خطاب به پزشکیان با بیان اینکه این همه بریز و بپاش در ستاد شما از کجا است این را شفاف سازی کنید، گفت: آقایان قهرمان ما نمی‌توانیم هستند، علی‌رغم این بی‌برنامگی و ما نمی‌توانیم آن‌ها مردم ما قهرمان سدسازی، پزشکی، هسته‌ای و موشکی هستند.

وی تصریح کرد: آقای ظریف می‌گوید ما شعار مرگ نمی‌گویم، این‌ها فقط از منِ نبویان سه بار شکایت کردند و من را به دادگاه فرستاد شما شعار نمی‌دهید عمل می‌کنید.

آقایان قهرمانِ ما نمی‌توانیم هستند!

این نماینده مجلس افزود: این‌هایی که همه چیز را تعطیل کردند چه چیزی به دست آوردند؟ باید بگویم هیچ، آن‌ها در کتابی که خودشان نوشتند گفتند دستاوردی برای آن‌ها نداشت.

نبویان افزود: آقایان در مدت ۲۲ ماهی که بودند اجازه دادند، علاوه بر مراکز هسته‌ای ۲۶ بار از مراکز نظامی ما بازدید شود.

آقایان قهرمانِ ما نمی‌توانیم هستند!

وی تصریح کرد: آقایان بنا به دستور آمریکا مراکز هسته‌ای ما را تعطیل کردند و وقتی از آن‌ها خواستند ۲۰ سانتریفیوژ داشته باشیم تا روی آن‌ها کار کنیم اجازه ندادند، گفتند ما برای دانشمندان هسته‌ای شما شغل جدیدی داریم.

کد خبر 768800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.