انتخابات متمرکز بر اصل بی‌طرفی متولیان امر است

فرماندار تیران و کرون گفت: انتخابات متمرکز بر اصل بی‌طرفی متولیان امر بود و تنها باید سلامت، آرامش و امنیت این اقدام مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا بعد از ظهر امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در جلسه شورای اداری تیران و کرون در محل حسینه سیدالشهدا (ع) این شهرستان اظهار کرد: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در ۷۲ شعبه اخذ رأی با مشارکت مردم برگزار خواهد شد و تمام تلاش برای مشارکت حداکثری بکار گرفته شده است.

وی افزود: متولیان امر مثل دور اول انتخابات باید متمرکز بر اصل بی‌طرفی باشند و تنها در اجرای این اقدام سلامت، آرامش و امنیت را مدنظر قرار دهند.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه رأی مردم نزد اعضای شعب و مسئولان اجرایی امانت است، خاطرنشان کرد: امانت‌داری اصل مهمی بوده و بازرسین و ناظرین به این موضوع دقت و توجه داشته باشند.

محمدی‌کیا با بیان اینکه بالغ بر ۶۲ درصد مردم این شهرستان در دور اول انتخابات مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: حضور این افراد و سایر مردم در دور دوم انتخابات برای خلق حماسه و انتخاب اصلح نیاز است.

وی با اشاره به فعالیت‌هایی که طی سه سال گذشته در کشور رقم خورده، یادآور شد: رشد اقتصادی از جمله آن است که این موضوع در عرصه‌های مختلف اقتصادی مشهود است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: نهضت خدمت‌رسانی در سه سال گذشته در این منطقه نیز وجود داشته که از جمله آن توسعه زیرساخت‌ها در بخش انرژی از جمله گازرسانی بود که مردم و بخش کشاورزی از منفعت آن برخوردار شدند.

محمدی‌کیا، تقویت امکانات در بخش بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و روستایی را از دیگر اقدامات دولت در این مدت برای محرومیت زدایی و رفع نیازهای مردم بیان کرد.

وی اقدامات دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف ملی، استانی و شهرستانی را حائز اهمیت دانست و اذعان داشت: مشارکت مردم در انجام این دسته از اقدامات مورد توجه بوده و بسیاری از فعالیت‌ها به مردم سپرده شد که همین همکاری‌ها به ایجاد امیدواری کمک کرد.

فرماندار تیران و کرون توجه به حرمت شهدای خدمت را مهم خواند و یادآور شد: باید مردم سهم خود را نسبت به این افراد ایفا کنند.

کد خبر 768797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.