۵۳۱ واحد مسکونی در مازندران به بهره‌برداری رسید

در اجرای طرح نهضت مسکن ملی ۵۳۱ واحد مسکونی با هدف‌گذاری ساخت ۱۶۴ هزار واحدی دولت سیزدهم در مازندران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری استاندار مازندران عصر امروز_ چهارشنبه سیزدهم تیر _ در افتتاحیه و بهره‌برداری تجمیعی ۵۳۱ واحد طرح ملی مسکن مازندران با رونمایی افتتاح ۵۱ واحد مسکونی در آمل اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن چهار میلیون مسکن هدف‌گذاری شد که به‌طور طبیعی در سال اول هماهنگی‌ها و مقرارات انجام شد و در طول ۳۳ ماه حضور شهید جمهور کارهایی بسیاری انجام شد.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۲۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به این طرح در کشور اختصاص داده شد، افزود: تاکنون ۶۰ هزار هکتار زمین به طرح ملی مسکن اختصاص داده شد و به دو میلیون خانوار اختصاص داده شد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در طول این مدت دو میلیون و ۶۰۰ هزار واحد در حال ساخت و به اتمام رسیده است، تصریح کرد: طبق هدف‌گذاری ۱۶۴ هزار واحد در مازندران تعیین شد که بنا بر اجرای چهار طرح در مازندران، ساخت ۶۲ هزار و ۵۵۰ واحد برخی شروع شده و برخی دیگر تحویل داده شده است.

نوری با تاکید بر اینکه در سفر ریاست جمهور سه شهرک هم اضافه و مجوزهای آن صادر شده است، اظهار داست: تاکنون ۲۰ هزار و ۸۱۸ واحد به بهره‌برداری رسیده است؛ امروز نیز بیش از ۵۰۰ واحد به بهره‌برداری رسیده و تحویل داده شد.

وی نبود عرصه را یکی از مشکلات ساخت مسکن در این استان عنوان و خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات عرصه با چالش‌های بیشتری مواجه شدیم، اما در طول این مدت به هدفی که تعیین شده جهت ساخت ۱۶۴ هزار واحد خواهیم رسید.

کد خبر 768757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.