سال جاری ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی در گیلان آسفالت می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: با هدف‌گذاری انجام شده در دولت سیزدهم، سال جاری آسفالت ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، غلامعلی نیک فهم امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و تردد خودروها به‌ویژه در فصل تابستان در گیلان و بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده در دولت مردمی و خدمتگزار شهید رئیسی، روکش آسفالت در محورهای استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: با همت جهادگونه همکاران ما در محورهای لاهیجان-لنگرود، تالش-آستارا، رشت-لاکان، آزادراه رشت-قزوین و اسالم-خلخال در مجموع به طول ۴۲ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شده است تا پایان تابستان سال جاری نیز ۵۸ کیلومتر دیگر در راه‌های مواصلاتی اصلی گیلان روکش آسفالت انجام شود.

نیک فهم با اشاره به حجم بالای تردد خودروها در راه‌های استان گیلان تصریح کرد: جهت رفاه حال مردم و جلوگیری از ایجاد ترافیک در روزها، بخشی از عملیات جاده‌ای روکش آسفالت در نیمه‌های شب تا صبح انجام می‌شود تا اختلالی در تردد خودروها ایجاد نشود.

وی گفت: رانندگان در صورت مواجه با همکاران راهداری و مشاهده عملیات جاده‌ای، به اخطارها و علائم هشداردهنده توجه جدی داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان افزود: با هدف‌گذاری انجام شده در دولت سیزدهم، سال جاری آسفالت ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 768692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.