تب دنگی در اصفهان شناسایی نشده است / ابتلای ۱۲۹ نفر به صورت قطعی به تب دنگی در کشور

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر اینکه تاکنون بیمار قطعی مبتلا به تب دنگی در استان اصفهان شناسایی نشده است، گفت: ۱۲۹ بیمار قطعی مبتلا به تب دنگی در کشور شناسایی شده که تست آزمایشگاهی آن‌ها مثبت بوده است و از این افراد سه نفر جان خود را از دست دادند.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت تب دنگی و انتشار خبری مبنی‌بر شناسایی و درمان بیماران مبتلا به تب دنگی در اصفهان اظهار کرد: در طول سال جاری پنج تا شش فرد علامت‌دار مشکوک به ابتلاء به بیماری تب دنگی در اصفهان شناسایی و بستری شدند، تحت مراقبت قرار گرفتند، اما نتیجه تست آزمایشگاهی آن‌ها منفی بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیمار قطعی مبتلا به تب دنگی در استان اصفهان شناسایی نشده است، افزود: ۱۲۹ بیمار قطعی مبتلا به تب دنگی در کشور شناسایی شده که تست آزمایشگاهی آن‌ها مثبت بوده است و از این افراد سه نفر جان خود را از دست دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: افراد شناسایی شده مبتلای قطعی به تب دنگی در کشور مربوط به چهار استان جنوبی شامل سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان و خوزستان و سه استان شمالی کشور بوده است.

کد خبر 768682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.