بررسی آمادگی استان اصفهان در راستای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و کارگروه‌های اجرای انتخابات شهرستان‌ها که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، آمادگی استان به‌منظور برگزاری مرحله دوم انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و کارگروه‌های اجرای انتخابات شهرستان‌ها اظهار کرد: این نشست به‌صورت ویدیوکنفرانس و با حضور فرمانداران و اعضای اجرای انتخابات در شهرستان‌ها برگزار شد.

وی ضمن اشاره به بررسی آخرین هماهنگی‌های استان در راستای اجرای انتخابات، ادامه داد: جمعه پانزدهم تیر مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد وباید هماهنگی‌های نهایی در راستای برگزاری انتخابات در استان انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان عنوان کرد: هماهنگی همه‌جانبه با فرمانداران استان مورد تأکید است و استان برای رأی‌گیری و انتخابات آمادگی کامل دارد.

جان‌نثاری ضمن قدردانی از مساعدت و همراهی مردم در حضور و برگزاری انتخابات، ادامه داد: فردا چهاردهم تیر رأس ساعت ۸:۰۰ صبح پایان زمان تبلیغات انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ستادها و هواداران کاندیداهای انتخابات از رأس ساعت ۸ صبح فردا در فضای حقیقی و مجازی از هرگونه فعالیت‌های تبلیغی خودداری کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به آغاز زمان رأی‌گیری از ساعت ۸:۰۰ صبح جمعه پانزدهم تیر، گفت: در مرحله نخست مدت زمان رأی‌گیری ۱۰ ساعت و در صورت لزوم ساعت رأی‌گیری تمدید خواهد شد.

جان‌نثاری افزود: از این رو درخواست می‌کنیم مردم شریف استان تلاش کنند در ساعات اولیه صبح به شعب اخذ رأی که همچون مرحله نخست انتخابات است و تعداد و نشانی شعب تغییر نکرده است مراجعه کنند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی اظهار کرد: مردم آزادانه می‌توانند به هر شعبه‌ای که در دسترس دارند مراجعه کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه شناسنامه یا کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات ضروری است، عنوان کرد: در مرحله نخست انتخابات تعدادی از مردم کارت ملی قدیمی را با خود به همراه داشتند که این کارت‌ها از سال ۱۳۹۷ فاقد اعتبار است لذا از شرکت در انتخابات منع شدند.

جان‌نثاری ادامه داد: برای اینکه در این مرحله با مشکل مواجه نشویم مردم ما به خاطر داشته باشند در صورتی که کارت ملی قدیمی دارند با شناسنامه برای رأی‌گیری حضور پیدا کنند و اگر شناسنامه ندارند و کارت ملی آن‌ها قدیمی است تا روز پنجشنبه چهاردهم تیر به ادارات ثبت‌احوال در سراسر استان مراجعه و شناسنامه المثنی دریافت کنند.

کد خبر 768664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.