تبدیل به کاربری اولیه ۱۰۰۰ متر مربع ساخت‌وساز غیرقانونی از اراضی منطقه ۶ تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز از تبدیل به کاربری اولیه ۱۰۰۰ متر مربع ساخت‌وساز غیرقانونی از اراضی مسیر آناخاتون و بلوار شهدای خدمت (جاده سنتو) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، رضا جان‌فشان نوبری ظهر امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ اظهار کرد: مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز از اولویت‌های مدیریت شهری به‌شمار می‌آید، به‌نحوی که هم از طریق معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز و هم با حکم قضائی از طریق واحد حقوقی و اجرای احکام با ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد می‌شود.

وی افزود: به‌منظور ساماندهی و ایمن‌سازی ساختمان‌های در حال ساخت و جلوگیری از ایجاد مشکلات برای شهر و شهروندان، با هرگونه ساخت‌وساز غیراصولی و بدون مجوز با جدیت برخورد می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: در این راستا و به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی طی هفته گذشته ۱۰۰۰ متر مربع ساخت‌وساز غیرمجاز در حال احداث در سطح منطقه در مسیر آناخاتون و جاده سنتو به حالت اولیه بازگردانده شد.

جان‌فشان نوبری با تاکید بر اینکه جلوگیری از ساخت‌وساز خانه‌های غیرمجاز توسط سودجویان یکی از وظایف اصلی و بدون ملاحظه حوزه معاونت خدمات شهری است، تصریح کرد: ساخت‌وسازهای غیراصولی علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل نبود استحکام بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد، ضمن آنکه مأموران جلوگیری از تخلفات ساختمانی با هدف مقابله با این ساخت‌وسازها به صورت مستمر در منطقه گشت‌زنی و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کند.

کد خبر 768661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.