المپیادها فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش پس از سه سال وقفه برگزار شد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: مسابقات و المپیادها در شاخه‌ها و رشته‌های مختلف با سه سال وقفه در سطح گسترده‌ای با رویکردی انسان‌ساز اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید احمدرضا بنی لوحی ظهر امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در مراسم اختتامیه جشنواره‌ها و المپیادهای مبتنی‌بر شایستگی گروه‌های حسابداری، کامپیوتر و طراحی دوخت و پوشاک در اصفهان، ضمن تأکید بر اهمیت موضوع شایستگی اظهار کرد: آیات قرآن کریم پیرامون امانت‌داری، محافظت از اموال، موید شایستگی‌ها هستند و دانش‌آموزان باید با استواری و استمرار همراه با امید حرکت کنند.

وی پیرامون اینکه شایستگی نشئت گرفته از تربیت چند ساحتی و همه جانبه‌نگر است و از مهم‌ترین اهداف آن خلاقیت است، افزود: ارائه نمونه شایستگی و وسیله‌ای جهت سنجش فعالیت هنرستان‌ها از دیگر اهداف طرح اجرا شده است و برگزاری پیوستارهای علمی هوش مصنوعی در حین اجرای جشنواره، تلاشی برای ارتقای آموزشی است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تصریح کرد: مسابقات و المپیادها در شاخه‌ها و رشته‌های مختلف با سه سال وقفه در سطح گسترده‌ای با رویکردی انسان‌ساز اجرا شد.

عباس تاتایی رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: به پیشروان آموزش استان، تعامل دانشگاه و هنرستان را راهی بزرگ در پیشرفت هر دو محور دانستند و مژده بورسیه رایگان برگزیدگان نهایی این رشته‌ها را به هنرجویان منتخب دادند.

کد خبر 768652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.