کهگیلویه و بویراحمد در دفاع از نظام در صف اولین‌ها و دارای رتبه آخر در توسعه

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، گفت: کهگیلویه و بویراحمد همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام در رتبه‌های اول هستند اما در توسعه در رتبه‌های آخر قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، امروز_ چهارشنبه، سیزدهم تیر_ در جمع حامیان مسعود پزشکیان، در شهر یاسوج، اظهار کرد: اگر علم و هنر مدیریت در کنار هم قرار بگیرند، بالاترین کارایی ایجاد خواهد شد که در کارنامه مسعود پزشکیان نمایان است.

وی افزود: این جلسات برای ایجاد شور و شوق و نشاط در میان مردم ایران و انجام انتخاب اصلح در انتخابات است.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، گفت: خیلی‌ها از جمله شورای تأمین این دغدغه را دارند که انتخابات با مشارکت بالا برگزار شود، از همه مسئولان و آیت‌الله ملک حسینی تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: نسبت به مسئولانی که به اعتماد مردم و ایجاد امیدواری در مردم توجه ندارند، تذکر می‌دهم، عده‌ای به‌خاطر رسیدن به اهداف شخصی و حزبی خود، به نظام و دین ما آسیب می‌زنند.

بهرامی خاطرنشان کرد: این درخواست را از کسانی که با صندوق رأی قهر کرده‌اند دارم، صدای قهر شما به همه مسئولان رسید، باید پای صندوق‌های رأی بیایید، همه عقلای کشور به این نتیجه رسیده‌اند که کشور ما تاب و توان درگیری و جنگ را ندارد.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه‌های دفاع از نظام حرف اول را می‌زند، اما ما در شاخص‌های توسعه یا آخر هستیم یا ماقبل آخر، ما توقع داریم در صورت پیروزی مسعود پزشکیان حقوق مسلم این استان داده شود.

نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستم چون به اصل تخصص‌گرایی توجه نکردیم، قطر روزی آرزو داشت یکی از استان‌های ما باشد اما الان سرانه اقتصادی این کشور بیشتر از کشور ما است.

کد خبر 768641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.