بزرگترین واحدتولیدی آب معدنی کشور در آمل افتتاح شد

بزرگترین خط تولید آب معدنی کشور با حضور استاندار مازندران در منطقه پلور لاریجان شهرستان آمل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری پیش از ظهر امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در حاشیه افتتاحیه بزرگترین خط تولید آب معدنی کشور واقع در شرکت البرز پلور آمل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح توسعه این آب معدنی به‌عنوان بزرگترین آب‌معدنی کشور ۳.۸ دهم میلیون یورو سرمایه‌گذاری انجام شد.

وی افزود: برای احداث این واحد تولیدی بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسعه‌ای هزینه شد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ اشتغال مستقیم در این شرکت ایجاد شده است، گفت: در مجموع به‌طور مستقیم و غیرمستقیم چهار هزار نفر در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

نوری با اعلام اینکه در مجموع برای این واحد تولیدی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در زمینه آب معدنی چند سیاست باید اجرا شود، چراکه آب معدنی سود زیادی ندارد، مگر اینکه بتوانیم صادرات انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه بتوانیم موانع صادرات را تسهیل کنیم باید خط تولید را متنوع و ارزش افزوده‌های بالا استفاده کنند، اظهار کرد: این شرکت در بهترین نقطه از تولیدی آب معدنی و در کنار کوه دماوند قرار گرفته است و سرمایه‌گذاران اینجا می‌توانند به‌خوبی در حوزه آب معدنی کار کنند؛ در سال‌جاری با توجه بر جهش تولید باید شاهد تولید و اشتغال بیشتر با کمک مردم در استان باشیم.

به گزارش ایمنا، بزرگ‌ترین خط تولید آب معدنی کشور البرز پلور در سال ۹۶ این شرکت در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و در زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع در خطوط بسته‌بندی آب معدنی احداث شد.

برای تأمین آب با شش کیلومتر لوله‌کشی و سرمایه‌گذاری ارزی سه میلیون و و ۸۰۰ هزار یورو و ۱۲۰ میلیارد سرمایه‌گذاری ریالی انجام شده است.

این خط تولید شرکت البرز پلور به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد تولیدی آب معدنی کشور با ظرفیت ۶۰۰ میلیون لیتر در سال با حضور استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 768636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.