کرمان ۱۲  هزار و ۶۲۰ رأی اولی دارد

فرماندار کرمان گفت: در این دوره از انتخابات تعداد ۱۲ هزار و ۶۲۰ رأی اولی داریم که درخواست می‌کنیم با حضور در پای صندوق اخذ رأی از حق خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری، علی بابایی در جلسه هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تقدیر از اعضای هیئت اجرایی و مجریان انتخابات اظهار کرد: در این دوره از انتخابات شاهد تلاش‌های فراوان اعضای ستاد انتخابات شهرستان و عوامل اجرایی بودیم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت کثیری از گروه‌های مختلف مردم به عنوان مجری، مسئولیت برگزاری انتخابات را به عهده گرفته‌اند و با کم‌ترین میزان خطا و در کمال صحت و سلامت این امر خطیر را اجرایی کردند، افزود: اعضا ضمن بازدید از شعب اخذ رأی در روز انتخابات و پیش از آن، به‌صورت مستقیم فرایند برگزاری انتخابات را رصد کردند.

فرماندار کرمان با بیان اینکه شعب ثابت انتخابات در دور دوم نسبت به دور نخست تغییری نخواهد داشت و تنها در بعضی شعب سیار، جهت رفاه حال مردم اصلاحاتی صورت گرفته است، تصریح کرد: عوامل اجرایی و اعضای شعب اکثراً همان افراد دور نخست هستند و در صورت انصراف، با نیروهای ذخیره جایگزین می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه دور نخست در سلامت کامل با همکاری تک‌تک جامعه برگزار و مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گرفت، بیان کرد: توزیع تعرفه، آماده‌سازی صندوق‌های اخذ رأی، تأمین اقلام موردنیاز شعب از جمله اقدامات پیش‌روی ستاد انتخابات تا روز پانزدهم تیر است.

بابای خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات تعداد ۱۲ هزار و ۶۲۰ رأی اولی داریم که درخواست می‌کنیم با حضور در پای صندوق اخذ رأی از حق خود استفاده کنند.

کد خبر 768604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.