آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۳ تیر / ترافیک سنگین در محورها

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت‌وبرگشت)

محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده مهرویلا

ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه-تهران محدوده احمدآباد مستوفی

محورهای مسدود

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد-طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق-یزد

۳- یزد-دربید

محور دارای انسداد فصلی:

۱- پونل-خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، گیلان، مازندران و ارتفاعات کرمان در ساعات بعدازظهر و شب، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده و شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات استان‌های تهران و البرز، جنوب فارس، غرب هرمزگان و غرب مازندران، رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: یکشنبه بارش در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و مازندران ادامه خواهد داشت.

ضیائیان ادامه داد: در پنج روز آینده در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود؛ خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان تا روز جمعه مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف همراه با وزش باد با بیشینه دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود و وضعیت کنونی آسمان تهران، کمی ابری، گاهی افزایش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با بیشینه ۳۵ و کمینه ۲۴ درجه سانتی‌گراد است.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، غبارآلود، گاهی باد و گردوخاک با بیشینه ۴۲ و کمینه ۲۴ درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، صاف تا کمی ابری، غبارآلود، گاهی باد و گردوخاک با بیشینه ۴۲ و کمینه ۲۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 768579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.