از استعدادهای جدید استفاده می‌کنیم

سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس گفت: در دور جدید تمرینات، از استعدادها و مشت‌زنان جوان و جدید بهره می‌بریم تا آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس از دوشنبه، یازدهم تیر در مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز شد تا مشت‌زنان کشورمان مهیای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند. پیکارهای بوکس قاره کهن، آبان به میزبانی اردن برگزار خواهد شد.

فونتانا در رابطه با این دور از تمرینات اظهار کرد: هدف اول در این بازه زمانی و دور جدید تمرینات، مسابقات قهرمانی آسیاست که پاییز در اردن برگزار می‌شود. در راستای برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی، حضور در تورنمنت‌های گرجستان، روسیه و صربستان را داریم که فدراسیون در تلاش است تا مقدمات حضور در این رویدادها را برای ما فراهم کند.

وی افزود: مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس در حالی آغاز شد که بسیاری از نفرات حاضر در اردو، جدید و البته جوان هستند. تلاش ما این است تا از استعدادهای جوان استفاده کنیم. در این اردو می‌خواهیم روی مسائل تکنیکی و آمادگی جسمانی بوکسورها کار کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که آیا در مراحل بعدی اردوها امکان دعوت از نفرات دیگری هم وجود دارد؟ تصریح کرد: بله امکان آن زیاد است، چون تیم ملی متعلق به همه ورزشکاران مستعد است که باید به‌تدریج خود را اثبات کنند.

وی تصریح کرد: مسابقات مهمی داریم، تیم ما در مرحله جدید قرار داشته و جوان شده است و با گذر زمان به ترکیب اصلی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم رسید. در هر ورزشی، جوان‌گرایی امری طبیعی است که باید به تناوب انجام شود و ما سعی داریم از تمام داشته‌ها بهره ببریم.

منبع: ایرنا

کد خبر 768561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.