مشارکت و انتخاب اصلح نقطه عطفی در کشور خواهد بود

فرماندار تیران و کرون گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در این مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نقطه عطفی در تاریخ کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی کیا بعد از ظهر امروز –سه شنبه –دوازدهم تیر_ در نشست با جمعی از افراد صاحب نظر، فعالان سیاسی و جمعی از فعالان اجتماعی تیران و کرون با موضوع مشارکت در انتخابات اظهارکرد: ضرورت حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری برای گذر از مهمترین پیچ تاریخی کشور ضرورت دارد.

وی افزود: دعوت به حضور مردم برای مشارکت حداکثری و خلق حماسه‌ای بزرگ برای کشور و نظام وظیفه همگانی است اما این مأموریت برای افراد صاحب نفوذ، فعالان سیاسی و اجتماعی مهمتر و ضروری‌تر خواهد بود.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه برگزاری جلسات ارتقای مشارکت در انتخابات برای گروه‌های مختلف صنفی و قشری، ضرورت دارد، تصریح‌کرد: چگونگی بستر سازی حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باید مورد بررسی و راهکار سنجی قرار گیرد.

محمدی‌کیا با تاکید به شرایط حساس فعلی کشور و لزوم توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری خاطرنشان‌کرد: وظیفه هر فرد ایرانی انتخاب فردی اصلح برای تأثیر گذاری در روند تصمیم گیری در امورات فعلی کشور است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری اقشار تحصیل کرده و آگاه جامعه در تصمیم گیری های مهم کشور، اذعان‌داشت: ترغیب، تشویق و همراهی مؤثر در امر مهم انتخابات توسط این گروه‌های مهم ضرورت دارد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه همسو با ضرورت مشارکت حداکثری انتخاب اصلح نیز مهم است، اضافه کرد: مردم خواست با حضور حداکثری خود در این انتخابات به عزت و اقتدار ملی و بین المللی کمک کنند و همچنین با انتخاب رئیس جمهور اصلح توسعه و پیشرفت مملکت را فراهم سازند.

محمدی‌کیا با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری فراهم است، گفت: تغییری در تعداد و محل شعب اخذ رأی نخواهیم داشت و مثل مرحله اول این اقدام در مراکز قبلی انجام می‌شود.

وی اضافه‌کرد: حدود ۲ هزار نیروی اجرایی، نظارتی، پشتیبانی و امنیت با ستاد انتخابات این شهرستان همکاری دارند.

کد خبر 768502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.