طرح ویژه پلیس اصفهان برای ارائه خدمات مشاوره به جامعه کارگری

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از طرح ویژه این معاونت برای ارائه خدمات مشاوره رایگان به جامعه کارگری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مسعود طریفی اظهار کرد: یکی از جوامع هدف پلیس برای آموزش همگانی، مشاوره و مصون‌سازی آنان در برابر آسیب‌های اجتماعی قشر زحمت‌کش کارگران و خانواده‌های آنان است که در این خصوص رئیس اداره آموزش همگانی و دو نفر از کارشناسان ارشد مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، جلسه تعاملی خوبی را با معاون اجتماعی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان برگزار کردند.

وی افزود: در این جلسه اجرای طرح ویژه پلیس برای ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به جامعه کارگری، کارفرمایان، کارکنان شرکت‌های تولیدی، تعاونی‌ها و افراد جویای کار مطرح شد و پیرامون اجرای بهتر این طرح بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به ضرورت استفاده از مشاوره در عصر کنونی، گفت: امروزه بسیاری از افراد جامعه به علت هزینه‌های بالا، از مراجعه به دفاتر مشاوره چشم‌پوشی می‌کنند و همین امر می‌تواند باعث شود مشکلات و آسیب‌های اجتماعی که با آن درگیر هستند انباشته و به یک تهدید و معضل بزرگ برای خانواده و سایر افراد جامعه تبدیل شود.

طریفی اذعان کرد: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان اصفهان بستر خوبی را فراهم آورده است تا شهروندان بدون دغدغه مالی بتوانند از خدمات روانشناسان متخصص و کارآزموده در حوزه آسیب‌های اجتماعی و آسیب شناسی مسائل خانواده بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ضلع جنوب شرقی میدان تاریخی حضرت امام (ره) قرار گرفته و خدماتی از قبیل مشاوره خانوادگی، مشاوره فردی و بالینی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره حقوقی و انتظامی و روان‌سنجی را به صورت رایگان ارائه می‌کند که شهروندان می‌توانند برای دریافت نوبت از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ و ۲۱۸۲۵۶۳۰ و لینک eitaa.com/aramesh096580 اقدام کنند.

کد خبر 768490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.