دولت روحانی همه چیز را به امضا پای برجام گره زده بود

وزیر سابق دولت سیزدهم با اشاره به اینکه باید در انتخاب رئیس‌جمهور دقت کنیم، گفت: نباید به کسانی که هشت سال مسائل کشور را به برجام گره زده بودند، اعتماد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الله عبدالملکی، امروز_ سه‌شنبه، دوازدهم تیر_ در جمع مسئولان ستادهای مردمی سعید جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با رأی ندادن مشکلات کشور حل نمی‌شود، کشور در یک دو راهی قرار دارد یک راه رو به صعود و یک راه رو به نزول است.

وی افزود: اگر رئیس‌جمهور خوب انتخاب کنیم، صعود خواهیم داشت، خودمان را مسئول بدانیم و قدم برداریم، بالاترین عبادت معرفی و انتخاب رئیس‌جمهور خوب است.

وزیر سابق تعاون کار و رفاه با اشاره به اینکه باید به سمت روستاها برویم، گفت: مردم را راهنمایی کنید بخش زیادی از مردم فکر می‌کنند دولت پزشکیان قرار است ادامه دولت شهید رئیسی باشد، خیلی از مردم حتی نمی‌دانند انتخابات به دور دوم کشیده شده‌است، با مردم صحبت کنید وقت کم است، شانه به شانه داریم حرکت می‌کنیم این دو روز ستادهای شهرستانی ما باید کار کنند مردم را آگاه کنیم.

وی با بیان اینکه به مردم بگوییم جلیلی ادامه راه شهید رئیسی است و پزشکیان ادامه راه روحانی است، تصریح کرد: اول گفتند بنزین را گران می‌کنیم بعد اکنون می‌خواهند ماله‌کشی کنند، حواسمان باشد روز جمعه همه را به سمت صندوق‌ های رأی بیاوریم، در شرف یک انتخاب اساسی و حساس هستیم.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: یک سر این راه جهش و پیشرفت کشور خواهد بود، مطمئن هستیم به برکت خون شهید رئیسی با یک رئیس‌جمهوری با برنامه می‌توانیم یک دوره طلایی دیگر را رقم بزنیم، مسیر دوم مسیری است که کشور را به شدت زمین خواهد زد مردم ما هنوز متوجه خطرات مسیر دوم نیستند، مسیر دوم جریانی است که هشت سال در کشور مدیریت کرد و هشت سال کشور را به اندازه ۲۰ سال عقب راند.

وی افزود: این هشت سال سلامت و جان هزاران نفر را گروگان گرفتند که به نظام فشار بیاورند به دستورات آمریکا عمل کنیم.

وزیر سابق دولت سیزدهم گفت: همین‌ها در ماجرای ورود واکسن به کشور و از دست رفتن جان هزاران نفر خیانت کردند، مردم را فریب می‌دهند که دوره سیاه دیگری را شروع کنند.

وی تصریح کرد: ۳۰ هزار واحد تولیدی راکد شده بود زیرساخت‌های کشور را گروگان گرفته بودند همه چیز را به توافق با آمریکا مرتبط کرده بودند.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: ما داریم به آن دوران بر می‌گردیم، برای مردم تبیین نکردیم، از همین ابتدای کار دارند لایی می‌کشند و می‌گویند مگر دولت سوم روحانی چه اشکالی دارد، اشکال دولت روحانی این بود که مردم را له و مچاله کرد.

وی افزود: در هشت سال کشور را عقب راندند و در دولت شهید رئیسی گفتند جوانان به سمت مهاجرت رفتند، در حالی که شما ریشه مهاجرت هستید و حرفی جز اینکه بگویند توافق کنیم، ندارند.

کد خبر 768438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.