پرداخت بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تهرانی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان تهران از پرداخت ۳۰۹۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان تهران و سایر متقاضیان نیازمند واجد شرایط در بهار سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اکبر بیات امروز_ سه‌شنبه دوازدهم تیر_ با ارائه گزارشی از عملکرد صندوق امداد ولایت در سال جاری اظهار کرد: در بهار سال جاری بالغ بر ۳۰۹۲ فقره وام قرض‌ الحسنه به مبلغ ۸۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران و سایر نیازمندان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: از کل تسهیلات پرداخت شده تعداد ۲۷۵۲ فقره وام کارگشایی، ۳۰۲ فقره وام اشتغال، ۲۲ فقره تأمین مسکن و ۱۶ فقره در قالب امور فرهنگی پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران گفت: میزان کل تسهیلات پرداخت شده در سال گذشته ۴۲۴ میلیارد تومان به تعداد ۲۰ هزار و ۲۹۶ فقره و بیشترین میزان پرداخت تسهیلات با ۳۷۳ میلیارد و ۶۰۷ میلیون تومان به تعداد ۱۷ هزار و ۷۰۰ فقره در سرفصل تسهیلات کارگشایی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه در استان تهران چهار شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فعالیت دارند، تصریح کرد: علاوه بر شعب، در دفاتر ادارات کمیته امداد استان تهران نیز یک نفر به عنوان عامل صندوق، خدمات تسهیلات، پرداخت و سایر خدمات را به مراجعان ارائه می‌کند.

بیات با بیان اینکه تسهیلات صندوق تا ۱۰ میلیون تومان هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز سه درصد، تنها یک بار به عنوان کارمزد دریافت می‌شود.

کد خبر 768399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ام لیلاخزائی DE ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام من میخام وام بگیرم به خاطردوبچه هام یکش ۷سالشه وویکش ۲سالشه میخام به منودوبچه هام کمکم کنی ممنون میشم