واکنش سایت رهبر انقلاب به توصیف عجیب پزشکیان از شهید سلیمانی

روایت رهبر انقلاب از نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تعلیم نرم‌افزار مقاومت در منطقه و شکست دادن طرح بزرگ آمریکا موسوم به خاورمیانه‌ جدید را در این ویدئو ببینید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مناظره انتخاباتی میان دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات سعید جلیلی و مسعود پزشکیان شب گذشته برگزار شد، در بخشی از این مناظره که به سیاست خارجی اختصاص داشت، پزشکیان با اشاره به حادثه ترور شهید سلیمانی اظهار داشت: به خاطر سو مدیریت داریم به این مملکت ضرر می‌زنیم. چگونه باید گفت‌وگو کنیم؟ این یک هنر است. قرار نیست بلد نباشیم؛ اگر غرب به تعهداتش عمل نکند و شما چه می‌کنید؟ خیلی وقت‌ها حرف پدر و بچه جور در نمی‌آید. بحث شهید سلیمانی جداست؛ شهید سلیمانی در غزه موی دماغ آمریکا بوده است.

این توصیف عجیب نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واکنش‌های زیادی را به همراه داشت، از جمله سایت و صفحات مجازی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب که با تصاویری با تیتر «پرچمدار نجات منطقه» به تجلیل از این شهید پرداخت.

روایت رهبر انقلاب از نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تعلیم نرم‌افزار مقاومت در منطقه و شکست دادن طرح بزرگ آمریکا موسوم به خاورمیانه‌ی جدید را در این ویدئو ببینید.

پرچمدار نجات منطقه

کد خبر 768383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    1 3
    موی دماغ اصطلاح عامیانه است. ایشان توهینی به شخصیت شهید سلیمانی نکرده با سیاست بازی ونیرنگ در مقابل دوست ورقیبان ایستادن جفا بخود است.