آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر / ترافیک سنگین در هراز

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده گزنک

تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محور چالوس دارای بارش پراکنده باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، محور فیروزکوه دارای مه‌گرفتگی و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا استاندارد و پل فردیس تا پل کلاک

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا

ترافیک نیمه‌سنگین در محور شهریار - تهران محدوده زرنان

آخرین وضعیت جوی محورها

بارش پراکنده باران در بعضی محورهای استان‌های مازندران، اردبیل و گیلان

وزش باد و گرد و خاک در بعضی محورهای استان سیستان و بلوچستان

محورهای مسدود

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- یزد - دربید

محور دارای انسداد فصلی:

۱- پونل - خلخال

محدودیت‌های تردد

کارگاه جاده‌ای مهم

استان البرز

محور کرج-چالوس (کیلومتر یک تا شش)

انجام عملیات احداث توری و خطر ریزش

از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲

محور فوق در زمان اجرای عملیات حدفاصل بیلقان تا شهرستانک مسدود است و تردد از مسیرهای جایگزین محور آتشگاه و آزادراه تهران - شمال (قطعه ۱) انجام می‌شود.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه در بعضی نقاط شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر، بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود و پنجشنبه، جمعه و شنبه در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: طی سه روز آینده در بعضی نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و کرمان، در ساعات بعدازظهر، رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

ضیائیان ادامه داد: از امروز تا پایان هفته در بعضی نقاط غرب، جنوب غرب، نوار شرقی کشور، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، در بعضی ساعات وزش باد شدید، پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود؛ امروز و فردا دریای خزر و طی سه روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی، در بعدازظهر وزش باد با بیشینه دمای ۴۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود و وضعیت کنونی آسمان تهران، قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، گاهی وزش باد شدید، گرد و خاک و به‌تدریج کاهش ابر با بیشینه ۳۵ و کمینه ۲۴ درجه سانتی‌گراد است.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف از بعدازظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک با بیشینه ۴۰ و کمینه ۲۳ درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، صاف از بعدازظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک با بیشینه ۳۹ و کمینه ۲۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 768380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.