ظرفیت‌های فراوان ساری باعث جذب آسان سرمایه‌گذاران می‌شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران گفت: ظرفیت‌های فراوان ساری می‌تواند ورود سرمایه‌گذار در پروژه‌های شهری را تسهیل کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدحمید هاشمی، ظهر امروز_ سه‌شنبه دوازدهم تیر _ در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شورای شهر ساری با اشاره به اهمیت و جایگاه مرکز استان اظهار کرد: متأسفانه نیازها و ضرورت‌های شهرستان ساری مغفول مانده و ظرفیت‌های آن اصلاً دیده نمی‌شود در حالی‌که ظرفیت‌های فراوان ساری می‌تواند ورود سرمایه‌گذار در پروژه‌های شهری ساری را تسهیل کند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران با بیان اینکه وجود مشکلات و محدودیت‌ها موجب شده بسیاری از سرمایه‌گذاران در مناطق دیگر مانند غرب استان به فعالیت مشغول شوند، افزود: در بحث آسفالت، اگر بتوانیم کارخانه موجود را به روز کرده و یک کارخانه جدید ایجاد کنیم علاوه بر تأمین نیازهای داخلی حتی می‌توانیم به شهرهای اطراف نیز خدمات ارائه کنیم.

ضرورت بر راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری ساری

سید رحمان میرشجاعی رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شورای شهر ساری نیز در این نشست با تاکید بر اینکه باید بتوانیم گره‌ها و مشکلات موجود را با همکاری هم کاهش دهیم تا شاهد حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های شهری باشیم، اظهار داشت: ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب تجهیزات و ماشین‌آلات موجود در شهرداری، با توجه به فرسوده و مستهلک شدن بسیاری از ماشین‌آلات شهرداری به خصوص در سازمان‌های عمران، آتش‌نشانی و فضای سبز، نیاز به خرید دستگاه‌ها و ماشین‌آلات جدید است که می‌تواند باعث کسب درآمد نیز بشود.

وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری ساری عنوان کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته بین شهرداری و سازمان همیاری شهرداری‌های استان، امیدوارم ظرف ۱۰ روز آینده تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت کارخانه جدید و همچنین به‌روزرسانی کارخانه موجود امضا شود.

وی ادامه داد: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری باید با ایجاد شرایط مناسب نسبت به ورود تاکسی برقی اقدام و ساز و کاری ایجاد شود که فرد بتواند با کمترین مشکل تسهیلات بلندمدت دریافت و به این خودروها که با محیط زیست نیز سازگار است، دست پیدا کند.

سبحان بخشی نایب رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به وجود قوانین دست و پاگیر، یکی از معضلات موجود را زمان بر بودن فرایند برگزاری مزایده‌ها و مناقصه‌ها دانست و عنوان کرد: این وضع باعث می‌شود کاری انجام نشود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری باید با ایجاد تفاهم‌نامه‌های مختلف از جمله برای تأمین ماشین‌آلات یا مصالح نسبت به کاهش مشکلات موجود و پیشبرد مسائل شهری قدم بردارد.

کد خبر 768374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.