«فروغ مغرب»، روایتی از آخرین بازمانده از شاگردان آیت‌الله ارباب

کتاب فروغ مغرب به قلم محمود فروزبخش در ۱۹۸ صفحه به زندگانی آیت الله اسدالله جوادی گورتانی می‌پردازد؛ این اثر که در سال ۱۴۰۳ توسط نشر مسک منتشر شده است در زمان حیات آیت الله جوادی نوشته شده و روایت آن به صورت اول شخص است که در پنج فصل حیات ۹۸ ساله این استاد اخلاق را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کتاب فروغ مغرب به قلم محمود فروزبخش در ۱۹۸ صفحه به زندگانی آیت الله اسدالله جوادی گورتانی می‌پردازد.

این اثر که در سال ۱۴۰۳ توسط نشر مسک منتشر شده است در زمان حیات آیت الله جوادی نوشته شده و روایت آن به صورت اول شخص است که در پنج فصل حیات ۹۸ ساله این استاد اخلاق را بررسی می‌کند؛ بررسی خاندان، داستان‌های آموزنده از اساتید، خانواده، خاطرات و توصیه‌ها فصول این کتاب را تشکیل می‌دهند.

اخیراً آیت‌الله رضا استادی امام جمعه سابق قم و عضو شورای عالی مدیریت حوزه علمیه قم، پس از مطالعه کتاب تقریظی بر آن نگاشته و آن را اثری خوب و مؤثر دانسته است؛ متن این یادداشت به شرح زیر است:

«فروغ مغرب»، روایتی از آخرین بازمانده از شاگردان آیت‌الله ارباب

«باسمه تعالی
کتاب فروغ مغرب که لطف فرموده بودید زیارت شد. بسیار متشکرم. متأسفانه تا کنون این اثر بسیار سودمند را ندیده بودم.
انصافاً کتاب خوب و مؤثری است. بیشترش را خواندم و باید دوباره بخوانم. درس‌های آموزنده فراوانی دارد. با تأسف فراوانی تا کنون با آیت الله جوادی گورتانی آشنا نبودم و با خواندن این اثر از ارادتمندان ایشان شدم. عمری با برکت داشته و دارند و توفیقی است برای بنده اگر مشمول ادعیه این بزرگوار باشم. حقیر هم دوران پیری و خانه نشینی را می‌گذرانم و در مقایسه با ایشان باید بگویم عمرم خسارتی بیش نبوده.
توفیق بیشتر برای شما را از خدای متعال خواستارم اگر به قم مشرف شدید خوشحال می‌شوم که شما را زیارت و بیشتر با حضرتعالی آشنا شوم.
رضا استادی
تیرماه ۱۴۰۳»

کد خبر 768372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.