استقبال شهرداری از مشارکت انبوه‌سازان در پروژه‌های شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان فرش قرمز خود را پیش پای انبوه‌سازان پهن کرده است و از هرگونه پیشنهاد و مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در گردهمایی انبوه‌سازان استان اصفهان با عنوان «بانیان فردا» با اشاره به اینکه انبوه‌سازان استان اصفهان موتور محرک توسعه شهر هستند، اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان همواره بر همراهی فعالان صنعت ساختمان و انبوه‌سازان شهر تاکید ویژه‌ای داشته است و حضور شهردار اصفهان در این گردهمایی حاکی از عمق توجه وی و نگاه ویژه مدیریت کلان‌شهر اصفهان برای توجه به خواسته‌ها و تسهیل در فرایند سرمایه‌گذاری و توسعه شهر است.

وی با تاکید بر اینکه با کمک انبوه‌سازان اتفاقات خوبی در شهر رخ می‌دهد، افزود: همواره درصدد هستیم با شنیدن درخواست‌های فعالان اقتصادی زمینه همکاری و مشارکت بیشتر آن‌ها در پروژه‌های شهری را فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اثربخشی این جلسات و کارآمدی آن‌ها در رفع مشکلات، می‌تواند به استمرار فعالیت آن‌ها و افزایش انگیزه فعالان صنعت ساختمان و انبوه‌سازان کمک کند، بنابراین باید به سمت عملیاتی‌سازی پیشنهادها و رفع مشکلات این بخش حرکت کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: تمام مشکلات تنها مربوط به شهرداری نیست، بلکه ما نیازمند همکاری تمام سازمان‌های مرتبط با این بخش برای پیشرفت شهر هستیم و انبوه‌سازان شهر نیز باید همچون همیشه کنار ما باشند.

وی گفت: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان فرش قرمز خود را پیش پای این افراد پهن کرده است و از هرگونه پیشنهاد و مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف استقبال می‌کند.

کد خبر 768317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.