احداث هم‌زمان ۲۲ سالن ورزشی چندمنظوره توسط شهرداری منطقه یک تبریز

شهردار منطقه یک تبریز از احداث ۲۲ سالن ورزشی چند منظوره در سطح شهر تبریز با اعتباری افزون بر ۶۵۰۰ میلیارد ریال توسط این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، حمید شاهوردی ظهر امروز _سه‌شنبه دوازدهم تیر_ ضمن بازدید از مراحل اجرایی پروژه‌های زمین ورزشی چند منظوره در سطح شهر تبریز که توسط این منطقه اجرا یا معین مالی می‌شود، اظهار کرد: مدیریت شهری در راستای اهداف خود مبنی‌بر توانمندسازی محلات در حوزه‌های ورزشی و ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان و بسترسازی مناسب جهت حضور شهروندان در سالن‌های ورزشی که نقش مهمی در تقویت سلامت شهروندی دارد و در این راستا احداث ۲۵ سالن ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: بر همین اساس شهردار تبریز به همراه معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز و کارشناسان این حوزه طی هفته گذشته ضمن بازدید از این پروژه‌ها، روند کار و کیفیت اجرای آن را مورد ارزیابی قرار دادند.

شهردار منطقه یک تبریز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۲ سالن ورزشی با اعتباری افزون بر ۶,۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است و مقرر شده است تا پایان شهریور تمام این سالن‌های ورزشی به مرحله بهره‌برداری برسد و افتتاح شود.

شاهوردی ادامه داد: تعدادی از سالن‌های ورزشی چندمنظوره در مسیرهای فضیلت، آخماقیه، دانش‌آموز، توانیر، خلجان، تجلایی، شمس تبریزی و ربع رشیدی قرار گرفته است و در حال حاضر در حال اجرا است.

کد خبر 768301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.