بیمارستان ملکشاهی و تصفیه‌خانه آب در آستانه افتتاح است

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تمرکز دولت سیزدهم بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: دو پروژه بیمارستان ملکشاهی و تصفیه‌خانه آب به‌عنوان مطالبات مهم در آستانه افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه دوازدهم تیر_ در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ایلام، اظهار کرد: برای مرمت و تکمیل شش مصلای نماز جمعه در استان ۶۰۰ میلیون اختصاص یافته است و برای مرمت و بازسازی دفاتر ائمه جمعه نیز اعتباراتی به شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه اختصاص پیدا می‌کند.

وی افزود: هفت ایستگاه پمپاژ کشاورزی نیمه‌کاره استان در دولت سیزدهم تکمیل شد و تکمیل چندین ایستگاه نیز جزو برنامه سال ۱۴۰۳ است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: ۱,۶۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل تمام ۲۵ پروژه ایستگاه پمپاژ نیمه‌کاره استان که حدود دو دهه از زمان کلنگ‌زنی آن‌ها می‌گذرد نیاز بود که با پیگیری‌های انجام‌شده مصوب شد از محل مولدسازی اموال مازاد استان این میزان اعتبارات تأمین شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: جمع‌آوری مدارس کانکسی از تأکیدات آیت‌الله رئیسی شهید جمهور بود، اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است که باید استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: شاخص توزیع اعتبارات بر اساس جمعیت و وسعت است؛ بنابراین شهرستان‌هایی که جمعیت و وسعت کمتری دارد، دارای اعتبار کمتری نیز است و باید به این شهرستان‌ها بیش‌تر توجه شود.

استاندار ایلام با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در طول حدود سه سال، گفت: دو پروژه بیمارستان ملکشاهی و تصفیه‌خانه به‌عنوان مطالبات مهم در آستانه افتتاح است.

بهرام‌نیا اضافه کرد: اختصاص ۱۳۵ میلیارد تومان برای بیمارستان و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه تصفیه‌خانه آب ملکشاهی مربوط به دولت سیزدهم است.

کد خبر 768257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.