بررسی تفریغ بودجه سازمان‌ها در جلسات شورای سازمان‌های شهرداری اصفهان

مدیر هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان گفت: جلسات نیمی از ۱۵ سازمان شهرداری این کلان‌شهر برگزار و گزارش حسابرس و بازرس و تفریغ بودجه هر سازمان بررسی شده است.

سیداحمد مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در این ایام جلسات شورای سازمان‌های شهرداری اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: جلسات نیمی از ۱۵ سازمان شهرداری اصفهان برگزار شده است و این جلسات با دیگر سازمان‌ها طی چند روز آینده به‌صورت کامل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جلسات شورای سازمان‌ها به ریاست شهردار و با حضور معاون شهردار و سایر اعضا برگزار می‌شود، افزود: در این جلسات گزارش حسابرس و بازرس و تفریغ بودجه هر سازمان ارائه، بررسی و توضیحات لازم از مدیران سازمان و هیئت مدیره درخواست می‌شود، همچنین در این جلسات تکالیفی برای سازمان‌ها تعیین خواهد شد.

مدیر هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان تاکید کرد: تأیید گزارش حسابرس، بازرس و تفریغ بودجه هر سازمان به معنای تأیید حساب‌های سال مالی ۱۴۰۲ و بسته شدن حساب‌ها است، از این‌رو برگزاری این جلسات برای سازمان‌ها بسیار پراهمیت است.

مرتضوی گفت: گزارش پیشرفت پروژه‌های شاخص هر سازمان در سال جاری از جمله مواردی است که در جلسات این دوره از مدیریت شهری مورد تاکید قرار گرفته است، همچنین در این جلسات در مورد پروژه‌های سازمان‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم برگزاری این جلسات موجب خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و سرعت‌بخشیدن به پروژه‌های شهرداری و پروژه‌های سازمان‌ها شود.

کد خبر 768238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.