رویداد ملی جمعیت، آغاز مسیر فعالیت‌های گسترده‌تر در حوزه خانواده و جمعیت

دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استانداری اصفهان گفت: رویداد جایزه ملی جمعیت آغاز راهی است که به همت فعالان و کنش‌گران حوزه جمعیت برنامه‌های جدی‌تر و گسترده‌تر در حوزه خانواده و جمعیت برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرضیه استکی امشب_دوشنبه یازدهم تیر_ در دومین رویداد جایزه ملی جمعیت استان اصفهان با عرض تبریک روز خانواده اظهار کرد: رویداتد جایزه ملی جمعیت یکی از رویدادهای ویژه‌ای است که به همت مسئولان و دولتمردان برنامه‌ریزی و در سال جاری دومین رویداد آن برگزار شد، همچنین با مشورت و تصمیم‌گیری مسئولان تصمیم گرفتیم دومین رویداد جایزه ملی جمعیت استان اصفهان را به صورت خانوادگی برگزار کنیم.

وی افزود: شهید رئیسی عزیز نگاهی ویژه نسبت به حوزه جمعیت داشت و فعالیت‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای مدنظر دولت سیزدهم بود که برگزاری این رویداد یکی از همین اقدامات مؤثر است، نگاه ویژه دولت رئیس جمهور شهید نسبت به مسئله جمعیت بسیار ارزشمند است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان عنوان کرد: تمام کنشگران و فعالان حوزه جمعیت در حال تلاش هستند تا چاله‌های جمعیتی موجود را رفع کنند، در این جهت راهکارها و پیشنهادات مختلفی مطرح می‌شود و هر مجموعه و دستگاهی تلاش می‌کند این راهکارها را اجرایی کند و به سرانجام برساند، امیدوار هستیم این فعالیت‌ها و برنامه‌ها انگیزه‌ای باشد در کنار تمام تلاش‌های فعالان این حوزه تا بتوانیم مشکلات و چالش‌های جمعیتی را رفع کنیم.

استکی ادامه داد: در مرحله‌ای قرار گرفتیم که از شرایط تمام شهرستان‌های استان مطلع هستیم و وضعیت آن را از نظر مسئله جمعیت بررسی کردیم و قرار است با همت و همکاری کنشگران و فعالان این حوزه مسائل و مشکلات را در شهرستان‌های مختلف را پیگیری کنیم و به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: رویداد جایزه ملی جمعیت آغاز راهی است که به همت مراکز دولتی و تخصصی و مردم کنشگر حوزه جمعیت برنامه‌های جدی‌تر و گسترده‌تر در حوزه خانواده و جمعیت برگزار شود.

دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استانداری اصفهان اضافه کرد: از تمام کارشناسان و فعالان حوزه جمعیت، همچنین سازمان‌هایی که برای برگزاری این رویداد همراهی کردند، سپاسگزاریم و امیدواریم برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده‌تری در حوزه جمعیت برگزار شود و این رویداد آغاز مسیری برای پیشرفت در حوزه خانواده و جمعیت باشد.

همچنین در این رویداد با حضور محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، مجتبی یکتامنش، مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان و فرزانه کلاهدوزانای، رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان از کنشگران مردمی برتر، انجمن‌های فعال، کارشناسان فعال، نخبگان و دستگاه‌های دولتی و خصوصی حائز رتبه شایسته و فعالان رسانه‌ای در حوزه جمعیت استان اصفهان تقدیر شد.

کد خبر 768203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.