آسفالت خیابان آزادگان نونوار شد

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیابان آزادگان یکی از شاهراه‌های اصلی این کلان‌شهر است، گفت: عملیات آسفالت‌تراشی و روکش خیابان آزادگان حد فاصل چهارراه فرایبورگ تا میدان بسیج به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع و با حجم ۸۰۰ تن انجام شده است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات آسفالت‌تراشی و روکش خیابان آزادگان حدفاصل چهارراه فرایبورگ تا میدان بسیج به‌مساحت ۵۵۰۰ متر مربع و با حجم ۸۰۰ تن انجام شده است.

وی با اشاره به مشخصات فنی آسفالت انجام شده در این نقطه از شهر اصفهان افزود: ضخامت آسفالت انجام شده حدود شش سانتی‌متر بوده و از آسفالت ۰۱۹ استفاده شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیابان آزادگان یکی از شاهراه‌های اصلی این کلان‌شهر است، تاکید کرد: با توجه به اینکه خط یک اتوبوس تندرو (بی‌آرتی) از این مسیر عبور می‌کند و روزانه خودروهای زیادی در این گذر تردد می‌کند، این عملیات به‌صورت شبانه انجام شد.

باقری با بیان اینکه آسفالت خیابان آزادگان یکی از اولویت‌های این منطقه بود، گفت: پس از بررسی‌ها، درخواست‌های مردمی و مشاهده ایرادات آسفالت، این عملیات در دستور کار سال جاری این منطقه قرار گرفت و در حال حاضر در مرحله اجرایی قرار دارد.

وی ادامه داد: عملیات اجرای آسفالت معابر فرعی نیز در تمام محله‌ها و کوچه‌های این منطقه طی سه ماه نخست سال جاری در حال حاضر به مقدار ۵۰۰ تن و مساحت ۴۰۰۰ متر مربع انجام شده است، همچنین حدود ۳۰ هزار متر مربع دیگر از معابر فرعی شناسایی شده و در مرحله اجرایی قرار دارد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات درزگیری و آسفالت سطح منطقه به طول ۳۰۰۰ متر طی سه ماه نخست سال جاری در خیابان‌های شیخ صدوق، قائم شرقی و آزادگان انجام شده است.

باقری با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت سطح منطقه طی سه ماه نخست سال جاری به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با آسفالت به ضخامت پنج سانتی متر انجام شده است، گفت: در این عملیات از ۴۰۰ تن آسفالت استفاده شده است.

وی افزود: عملیات روکش آسفالت خیابان چهارباغ بالا حدفاصل میدان آزادی تا چهار راه نظر (مسیر جنوب به شمال) و خیابان اصلی محله ردان و فیزادان با مساحتی حدود ۳۲ هزار متر مربع در دستور کار این منطقه قرار گرفته است و تا شش ماه نخست سال جاری تکمیل می‌شود.

کد خبر 768153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.