تحقق ۱۱۹ درصدی مصوبات سفر اول شهیدجمهور به استان سمنان

استاندار سمنان گفت: ما نخستین استانی هستیم که در آن مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور شهید به استان، بالغ‌بر ۱۱۹ درصد و به‌صورت کامل اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _دوشنبه یازدهم تیر_ در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان اظهار کرد: در بحث توزیع اعتبارات شهرستانی، اولویت‌های مَدنظر دستگاه‌های اجرایی با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه هدف گسترده در هر حوزه، مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی همان‌گونه که در گذشته به این‌مهم اهتمام ویژه داشتند، در این مقطع نیز در جذب اعتبارات به‌صورت ویژه تلاش و اهتمام مجدد داشته باشند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ما نخستین استانی هستیم که در آن مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور شهید به استان، بالغ‌بر ۱۱۹ درصد و به صورت کامل اجرایی شده است.

هاشمی تصریح کرد: این مهم تبدیل به سرمایه اجتماعی شده است و در نهایت منجر به توجه و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شد.

وی ادامه داد: پل ارتباطی میان مردم و نظام جمهوری اسلامی، اصحاب رسانه هستند و می‌توانند مسیر پیشرفت و توسعه را بیش از پیش هموار سازند.

استاندار سمنان گفت: اقدامات صورت‌گرفته در سطح استان در حوزه‌های مختلف و عملکرد و دستاوردهای حاصل شده، به‌یقین در بحث تحقق مشارکت تأثیر شایانی داشته است.

کد خبر 768110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.