بیش از ۱۰۰۰ دبیر تربیت‌بدنی و سلامت در اصفهان ارزیابی می‌شوند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آزمون استخدامی دبیران تربیت‌بدنی و سلامت با ارزیابی ۱۴۱۹ داوطلب در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی نم‌نبات امروز _دوشنبه یازدهم تیر_ در جمع خبرنگاران درباره فرایند آماده‌سازی ارزیابی آزمون استخدامی دبیران تربیت‌بدنی و سلامت اظهار کرد: با حضور ۳۰۰ داوطلب مرد و ۳۳۹ داوطلب زن در مجموع ۶۳۹ نفر و مربیان تربیت‌بدنی و سبک زندگی و با حضور ۴۴۱ داوطلب مرد و ۳۳۹ داوطلب زن و در مجموع ۷۸۰ نفر و بر اساس آمار اولیه با حضور ۱۴۱۹ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون در دو بخش عملی مهارت‌های ورزشی و کمک‌های اولیه در محل سالن ورزشی مسکین و دبیرستان متوسطه دوره اول دوازدهم بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: به‌منظور اجرای هر چه بهتر آزمون‌ها با نظر مسئولان انجمن‌های ورزشی استان و اداره سلامت تعداد ۱۴۰ نفر در بخش آقایان و ۱۴۰ نفر در حوزه بانوان دارای مدرک مربیگری و داوری در رشته‌های ورزشی مرتبط انتخاب کرده است.

نم‌نبات ادامه داد: واجدان شرایط اجرایی آزمون‌ها انتخاب و جلسات توجیهی و آموزشی برای داوران بانوان و آقایان در بخش مهارت‌های ورزشی به‌صورت جداگانه در محل مجتمع فرهنگی و ورزشی امام علی (ع) برگزار و برای داوران کمک‌های اولیه نیز در محل سالن اجتماعات معاونت تربیت‌بدنی و سلامت جلسه توجیهی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای آزمون، تمام تمهیدات لازم بر اساس دستورالعمل ابلاغی پیش‌بینی و نسبت به تهیه تجهیزات مورد نیاز اقدام شده است.

کد خبر 768085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.