جدایی بیرانوند از پرسپولیس مشکلی ایجاد نمی‌کند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:جدایی بیرانوند مشکلی را برای پرسپولیس ایجاد نخواهد کرد، چراکه کادر فنی این تیم سنگربان جوانی را در اختیار دارد که می‌تواند درون دروازه پرسپولیس بازی کند.

غلامرضا فتح‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیوستن گل‌محمدی به فولاد خوزستان اظهار کرد: ابتدا صحبت‌هایی در خصوص پیوستن یحیی گل‌محمدی به تراکتور مطرح شد، اما پس از آن به دلایل مختلف چنین اتفاقی صورت نگرفت.

وی افزود: گل‌محمدی بزرگ شده اهواز است و در حال حاضر سکان هدایت تیمی را برعهده گرفته که افتخارات بسیاری را کسب کرده است.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره تحولات پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در حال حاضر تحت مالکیت شش بانک است و این سازمان‌ها باید وضعیت این تیم را کمی بهبود ببخشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرسپولیس میان شش بانک تقسیم شده است فکر نمی‌کنم بازیکنان همچون گذشته بتوانند قراردادهای قابل توجهی را ببندند.

فتح‌آبادی پیرامون جدایی بیرانوند از جمع قرمزپوشان بیان کرد: از نظر من علیرضا بیرانوند اولین خروجی قرمزپوشان است؛ هرچند جدایی این بازیکن مشکلی را ایجاد نخواهد کرد، چراکه کادر فنی این تیم سنگربان جوانی را در اختیار دارد که می‌تواند درون دروازه پرسپولیس بازی کند.

وی اضافه کرد: مشابه این اتفاق برای سپاهان نیز رقم خورده است و سرمربی این تیم در برخی بازی‌های خود پیام نیازمند را به دلیل آمادگی نه‌چندان بالا روی نیمکت نشاند و فرصت بازی را در اختیار نیما میرزازاد قرار داد.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص وضعیت سپاهان خاطرنشان کرد: آکادمی باشگاه سپاهان بازیکنان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرده است و بیشتر بازیکنانی که از آکادمی این تیم فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌اند جذب تیم ملی یا تیم‌های اروپایی شده‌اند.

وی یادآور شد: مورایس یک سال دیگر با طلایی‌پوشان قرارداد دارد و این تیم حدود یک‌ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای‌خود برود، از سوی دیگر چند بازیکن این تیم جدایی خود را از جمع طلایی‌پوشان اعلام کرده‌اند؛ از نظر من مدیرعامل سپاهان به اندازه‌ای باتجربه و حرفه‌ای است که در سریع‌ترین زمان ممکن بتواند مهره‌های جدید را جذب کند.

فتح‌آبادی در تشریح وضعیت تراکتور عنوان کرد: زنوزی به دلیل توهین هواداران تراکتور تصمیم به واگذاری این تیم گرفته است و در حال حاضر تنها تیمی که هیچ‌کس نمی‌داند چه سرنوشتی خواهد داشت تراکتور تبریز است.

وی پیرامون فسخ یک‌طرفه بازیکنان بیان کرد: زمانی‌که قوانینی در فدراسیون فوتبال وضع می‌شود که اجازه می‌دهد دست بازیکن برای فسخ یک‌طرفه باز باشد، بازیکن نیز به خود این اجازه را می‌دهد که با وجود تعهد به راحتی قرارداد خود را فسخ کند. بیرانوند چند روز صبر می‌کند و پس از اینکه پول وی را پرداخت نکردند اقدام می‌کند؛ تمام این مشکلات به فدراسیون فوتبال برمی‌گردد.

کارشناس فوتبال کشورمان تاکید کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید قوانینی را وضع کنند که در آن منافع باشگاه نیز در نظر گرفته شود تا یک بازیکن این اجازه را نداشته باشد مطابق با میل خود و هر زمان که اراده کرد از تیمی جدا شود.

کد خبر 768064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.