نتایج نهایی پذیرش بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه تهران اعلام شد

نتایج نهایی متقاضیان استعداد درخشان دکتری تخصصی Ph.D (بدون آزمون) سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه تهران، به اطلاع پذیرفته‌شدگان دکتری تخصصی بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ می‌رساند اعلام نتایج اولیه هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور است و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.

بنابراین پس از تأیید نهایی، ثبت‌نام قطعی در سامانه جامع آموزشی هم‌زمان با ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری در شهریور سال جاری خواهد بود.

لازم است تمام پذیرفته‌شدگانی که فارغ‌التحصیل نشده‌اند فرم تعهد پیوست را تکمیل کنند و حداکثر تا روز یکشنبه، هفدهم تیر به اداره استعدادهای درخشان معاونت آموزشی دانشگاه تهران تحویل دهند. بدیهی است در صورت عدم دانش‌آموختگی تا تاریخ سی‌ویکم شهریور، پذیرش متقاضی از طریق استعداد درخشان در مقطع دکتری ملغی خواهد شد.

چنانچه از پذیرش در دانشگاه تهران منصرف شده‌اید، حداکثر تا هفدهم تیر ۱۴۰۳ نسبت به اعلام انصراف کتبی با ثبت مشخصات کامل شناسنامه‌ای و تصویر کارت ملی از طریق ایمیل اداره استعدادهای درخشان دانشگاه به نشانی talent@ut.ac.ir اقدام کنید.

کد خبر 768038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.