اولیای دانش‌آموزان به ثبت‌نام فرزندانشان در مدرسه محل کروکی قانع باشند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: اولیا برای ثبت‌نام فرزندان خود به مدرسه محل کروکی خود قانع باشند و از ایجاد مسائل حاشیه‌ای و استفاده از قولنامه صوری خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی ظهر امروز _دوشنبه یازدهم تیر_ در پنجمین جلسه شورای هم‌فکری اداره کل آموزش‌وپرورش استان، اظهار کرد: دریافت وجه نقدی هنگام ثبت‌نام و توزیع کارنامه ممنوع است؛ مدیران مدارس تنها مجاز به دریافت هزینه کتاب درسی و بیمه هستند.

وی افزود: اولیا برای ثبت‌نام فرزندان خود به مدرسه محل کروکی خود قانع باشند و از ایجاد مسائل حاشیه‌ای و استفاده از قولنامه صوری خودداری کنند، در صورتی که در طول سال تحصیلی صوری بودن قولنامه ثابت شود، علیه اولیای متخلف به دادگستری اعلام جرم خواهد شد.

دبیر شورای آموزش‌وپرورش استان قزوین ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت استان در مسیر ایجاد و تحقق عدالت آموزشی تلاش می‌کند تا تمام مدارس به لحاظ کیفیت در یک سطح قرار گیرند.

سیاهکالی مرادی با اشاره به لزوم وجود راه ارتباطی میان اولیا و اداره‌کل، تصریح کرد: اولیا می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایات خود را مستقیم و به‌صورت مستند به شناسه @Caspianmedu در پیام‌رسان شاد ارسال کنند.

کد خبر 768031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.