ایستگاه پایانی یک‌هشتم

آخرین روز از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین روز از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ فردا _ سه‌شنبه دوازدهم تیر_ با انجام دو بازی برگزار خواهد شد.

رومانی _ هلند؛ مچ‌اندازی کومان و یوردانسکو

در اولین دیدار روز چهارم مرحله یک هشتم نهایی دو تیم رومانی و هلند از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه آلیانز آرنا و با قضاوت فلیکس وایر به صاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم هلند در مرحله گروهی مسابقات یورو با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست موفق شد با کسب چهار امتیاز به عنوان تیم سوم گروه D به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

شاگردان کومان در سه دیدار مرحله گروهی با زدن چهار گل و دریافت چهار گل از رقبای خود تفاضل صفر را از خود به جا گذاشته‌اند.

رومانی نیز در مرحله گروهی با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست موفق شد با کسب چهار امتیاز به عنوان تیم صدر نشین گروه E به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

شاگردان یوردانسکو در سه دیدار مرحله گروهی چهار مرتبه دروازه حریف خود را باز کرده‌اند و سه مرتبه نیز به رقبای خود اجازه گلزنی داده‌اند تا تفاضل یک را از خود به جا بگذارند.

در دو جدال گذشته رومانی و هلند پنج گل به ثمر رسیده است که هر پنج گل به شاگردان کومان تعلق دارد و لاله‌های نارنجی در هر دو مسابقه به عنوان تیم پیروز از زمین بازی خارج شده‌اند.

ایستگاه پایانی یک‌هشتم

اتریش _ ترکیه؛ جدال بالانشینان

در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ دو تیم اتریش و ترکیه از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ردبول آرنا و با قضاوت آرتور سوارس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ترکیه در مرحله گروهی مسابقات با دو پیروزی و یک شکست موفق شد با شش امتیاز به عنوان تیم دوم گروه F به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

شاگردان مونتلا با زدن پنج گل در سه دیدار مرحله گروهی و دریافت پنج گل از حریفان خود تفاضل صفر را از خود برجای گذاشته‌اند.

آماری که نشان می‌دهد ترکیه به همان میزان که در خط حمله زهردار عمل می‌کند می‌تواند در خط دفاعی نیز متزلزل ظاهر شود.

اتریش نیز در وضعیتی مشابه به رقیب خود در مرحله گروهی با دو پیروزی و یک شکست موفق شد با کسب شش امتیاز به عنوان تیم اول گروه D در مرحله یک هشت نهایی حضور پیدا کند.

شاگردان رانگنیک در سه دیدار مرحله گروهی با زدن شش گل و دریافت چهار گل از حریفان خود تفاضل دو را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

در دو تقابل گذشته دو تیم ده گل به ثمر رسیده است که از این تعداد هفت گل سهم اتریش و سه گل سهم تیم ترکیه است؛ ضمن اینکه یک بازی با پیروزی اتریش و یک جدال با پیروزی ترکیه به پایان رسیده است.

ایستگاه پایانی یک‌هشتم

کد خبر 767969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.