آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۱ تیر / تردد در هراز ممنوع شد

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

محور هراز مسیر (رفت و برگشت) از ۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ ممنوع است.

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده هزارچم

ترافیک سنگین در آزادراه پردیس-تهران محدوده تونل‌های شماره سه و یک

تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت‌وبرگشت)

محورهای چالوس و فیروزکوه دارای مه‌گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده مهرویلا

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک

ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران در بعضی از مقاطع

محورهای مسدود

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد-طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق-یزد

۳- یزد-دربید

محور دارای انسداد فصلی:

۱- پونل -خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده در بعضی نقاط واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار پراکنده و رعدو برق پیش‌بینی می‌شود و چهارشنبه بارش در مناطق ذکر شده با شدت کمتری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پنجشنبه و جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم می‌شود و تنها در ارتفاعات واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: طی دو روز آینده در بعضی نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق هرمزگان و کرمان، در ساعات بعدازظهر رشد ابرهای همرفتی و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

ضیائیان ادامه داد: تا چهارشنبه در غرب، جنوب غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، در بعضی ساعات وزش باد شدید و پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود؛ امروز دریای خزر، سه روز آینده شرق و مرکز دریای عمان و چهارشنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف همراه با وزش باد با بیشینه دمای ۴۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود و وضعیت کنونی آسمان تهران، کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۳۵ و کمینه ۲۴ درجه سانتی‌گراد است که طی پنج روز آینده بیشینه دمای هوای تهران به ۲۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری و غبارآلود، گاهی وزش باد و گردوخاک با بیشینه ۴۰ و کمینه ۲۵ درجه سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، صاف تا کمی ابری و غبارآلود، گاهی وزش باد و گردوخاک با بیشینه ۴۱ و کمینه ۲۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 767967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.