کام تلخ اردکانی‌ها در شب پر گل گلساپوش

در چارچوب هفته هشتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران تیم‌های شهرداری بندرعباس، فولاد هرمزگان، وحدت مهریز، پارس جنوبی بوشهر و مقاومت گلساپوش به حریفان خود غلبه کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هشتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران روز گذشته _یکشنبه دهم تیر_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای بندرعباس، اردکان، گناوه، رودسر و نوشهر پیگیری شد که تیم‌های شهرداری بندرعباس، فولاد هرمزگان، وحدت مهریز، پارس جنوبی بوشهر و مقاومت گلساپوش مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

شهرداری بندرعباس-دکتر تأمین اصفهان

در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران شهرداری بندرعباس میزبان دکتر تأمین اصفهان در ورزشگاه غدیر بندرعباس بود؛ در این جدال حساس و پایاپای شهرداری بندرعباس موفق شد با غلبه بر دکتر تأمین با ۹ امتیاز در رده هشتم جدول بایستد.

چادرملو اردکان-فولاد هرمزگان

در دیگر دیدار این هفته فولاد هرمزگان میهمان چادرملو اردکان در ورزشگاه آزادی اردکان بود؛ در یک جدال مهم و حساس میان دو مدعی برای صدرنشینی، فولاد هرمزگان موفق شد بازی را به وقت‌های اضافه بکشاند و با اختلاف یک گل پیروز میدان شود تا با ۱۷ امتیاز در رده دوم جدول بایستد.

پاس جوان گناوه-وحدت مهریز

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هشتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی پاس جوان گناوه میزبان وحدت مهریز در ورزشگاه دهکده ساحلی بوشهر بود؛ در این دیدار مهم، پاس جوان گناوه موفق به کسب نخستین پیروزی خود نشد و وحدت مهریز با غلبه کردن به این تیم با ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد.

آداک نوشهر-پارس جنوبی بوشهر

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هشتم پارس جنوبی بوشهر میهمان آداک نوشهر در ورزشگاه پیمان حسینی نوشهر بود؛ این بازی حساس و پر گل به سود پارس جنوبی بوشهر به پایان رسید تا بوشهری‌ها با کسب چهارمین پیروزی خود در خارج از خانه، با ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول بایستند.

شاهین خزر رودسر-مقاومت گلساپوش یزد

در دیگر دیدار هفته هشتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران شاهین خزر رودسر میزبان مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه شهرداری رودسر بود؛ در این دیدار پر گل تیم مقاومت گلساپوش با پیش بردن یک بازی مالکانه موفق شد با اختلاف شاهین خزر رودسر را مغلوب خود کنند و با ۲۱ امتیاز صدرنشین جدول شد.

نتایج دیدارهای هفته هشتم

  • شهرداری بندرعباس ۵ - دکتر تأمین اصفهان ۳
  • چادرملو اردکان ۴ - فولاد هرمزگان ۵
  • پاس جوان گناوه ۲ - وحدت مهریز ۵
  • آداک نوشهر ۴ - پارس جنوبی بوشهر ۷
  • شاهین خزر رودسر ۱ - مقاومت گلساپوش یزد ۷
کد خبر 767950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.