معضل کمبود جمعیت با طرح‌های تشویقی حل شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: موضوع کمبود جمعیت در سطح کشور و استان سمنان موضوع بسیار حائز اهمیتی است که باید با اقدامات مناسب و ارائه طرح‌های‌تشویقی این مانع را از میان برداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز _دوشنبه یازدهم تیر_ در دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت استان سمنان اظهار کرد: موانع اقتصادی موجود در حوزه جوانی جمعیت باید مشخص و پس از آن با برنامه‌ریزی مدون برطرف شود.

وی افزود: موضوع کمبود جمعیت در سطح کشور و استان سمنان، موضوع بسیار حائز اهمیتی است که باید با اقدامات مناسب و ارائه طرح‌های تشویقی این مانع را از میان برداریم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از مجموعه‌های مردم‌نهاد در این حوزه برای اقدامات انجام شده تشکر می‌کنم و درخواست می‌کنم راهکارهای مناسب در حوزه ازدواج و افزایش جمعیت را ارائه دهند.

شوشتری تصریح کرد: از خیران درخواست می‌کنم همچون گذشته که همیشه در جامعه و در حوزه‌های مختلف پیشگام بوده‌اند، با انجام اقدامات خیرانه همچون تهیه جهیزیه موجب افزایش ازدواج جوانان و در نتیجه افزایش جمعیت شوند.

کد خبر 767942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.