پیاده‌روهای شهر تیران سنگ‌فرش می‌شود

سرپرست شهرداری تیران با اشاره به اجرای دو پروژه عمرانی گفت: سنگ‌فرش پیاده‌روها و لکه‌گیری آسفالت معابر این شهر با اعتباری بیش از هشت میلیارد ریال در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محسن دلکرمی _یکشنبه دهم تیر_ در بازدید از پروژه آسفالت معابر و سنگ‌فرش پیاده‌روهای شهر تیران در جمع تعدادی از کسبه اظهار کرد: نابسامانی پیاده‌روهای شهر شرایط نامطلوبی را ایجاد کرده بود و شهروندان نسبت به آن گلایه‌مند بودند که اصلاح سنگ‌فرش آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: فاز نخست این پروژه حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان بسیج در مساحت بیش از ۱۰۰۰ متر مربع در حال اجرا است و در فاز دوم باقی‌مانده آن اجرا خواهد شد.

سرپرست شهرداری تیران با بیان اینکه برای اجرای این پروژه حدود ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: همکاری کسبه و عموم شهروندان در پرداخت عوارض شهرداری برای خدمت‌رسانی بیشتر نیاز است.

دلکرمی مناسب‌سازی مسیرهای تردد برای معلولان را مهم دانست و ادامه داد: خط رفت و آمد نابینایان در پیاده‌روها پیش‌بینی شده است و شهروندان معلول از آن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به پروژه لکه‌گیری آسفالت معابر، تاکید کرد: اصلاح نشدن ترانشه‌ها یا چاله‌های شهر نارضایتی شهروندان تیرانی را به همراه دارد که اصلاح آن از شرکت آب و فاضلاب مطالبه شده است.

سرپرست شهرداری تیران اضافه کرد: مدیریت شهری در قالب طرح نهضت آسفالت در حال حاضر لکه‌گیری را اجرا می‌کند و برای آن ۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی کرده است تا این فاز از اصلاحات معابر انجام شود.

دلکرمی مطالبه شهروندان در خصوص اصلاح ترانشه‌ها را مهم دانست و گفت: این مشکل در شهر خسارت‌هایی را برای افراد به بار می‌آورد و بر زیبایی معابر شهر نیز تأثیر گذاشته است، از این‌رو همکاری دستگاه‌های متولی و خدمات‌رسان ضرورت دارد.

وی با اشاره به اصلاحات هندسی در معابر سطح شهر افزود: این اقدامات در راستای افزایش ایمنی ترافیک و کاهش تصادفات انجام می‌شود که موضوع در کمیته فنی مورد بررسی قرار گرفته است و با تصویب شورای ترافیک اجرایی خواهد شد.

کد خبر 767871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.