نظارت بر اماکن گردشگری و رفاهی استان اردبیل تشدید می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از انجام بازدیدهای نظارتی بر تاسیسات گردشگری استان در فصل پیک ورود گردشگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، یحیی نجارقابل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و افزایش ورود گردشگران به استان اردبیل بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری، مراکز خدماتی و رفاهی و واحدهای خدمات‌رسان به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: این بازدیدها در دو قالب تلفیقی یا مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف مانند میراث‌فرهنگی، بهداشت، تعزیرات، صمت و اماکن و در قالب دستگاهی به صورت تخصصی از واحدهای تحت‌نظر هر دستگاه اتفاق می‌افتد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل بیان کرد: بازدید از محورهای مهم گردشگری و مناطق گردشگر پذیر استان در اولویت قرار دارد و نظارت بر مراکز خدمات رفاهی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، کیفیت و نرخ خدمات، بهداشت محیط و رعایت قوانین در این بازدیدها مد نظر قرار می‌گیرد.

نجارقابل ادامه داد: استان اردبیل در فصل تابستان یکی از مطبوع‌ترین شرایط آب و هوایی را در کنار جاذبه‌های متعدد طبیعی و تاریخی دارد که همین امر موجب استقبال گسترده گردشگران از اردبیل به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور می‌شود و لازم است که تأسیسات گردشگری و واحدهای خدمات‌رسان شرایط مناسبی را برای میزبانی از مسافران داشته باشند.

کد خبر 767812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.