بلژیک در اندیشه فتح یک‌چهارم/ مسیر آسان پیش‌روی پرتغال

سومین روز از رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سومین روز از رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ فردا _دوشنبه یازدهم تیر_ با انجام دو بازی برگزار خواهد شد.

فرانسه - بلژیک؛ خروس‌ها به دنبال جام

در نخستین دیدار روز سوم مرحله حذفی دو تیم فرانسه و بلژیک از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه دوسلدورف آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان دشان در مرحله گروهی مسابقات با یک پیروزی و دو تساوی موفق به کسب پنج امتیاز شدند تا به عنوان تیم دوم گروه D راهی یک‌هشتم نهایی شوند.

فرانسه در سه دیدار مرحله گروهی خود موفق به زدن دو گل شده است که آمار ضعیفی برای این تیم به‌شمار می‌رود.

خروس‌ها در خط دفاع نیز عملکرد مشابهی داشتند و در سه بازی یک مرتبه به رقبای خود اجازه گلزنی داده‌اند تا تفاضل یک را از خود به گذاشته باشند.

بلژیک نیز در سه جدال مرحله گروهی خود با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست موفق شد با چهار امتیاز به عنوان تیم دوم گروه E به مرحله یک‌هشتم نهایی راه پیدا کند.

شاگردان تدسکو در سه دیدار مرحله گروهی خود با زدن دو گل و دریافت یک گل تفاضل یک را در جدول گروهی به ثبت رساندند.

آماری که نشان می‌دهد هر دو تیم در مرحله گروهی در فاز دفاعی و هجومی آمار مشابهی را به ثبت رسانده‌اند و همین موضوع می‌تواند نویدبخش یک بازی پایاپای باشد.

در سه جدال گذشته بلژیک و فرانسه ۱۳ گل به ثمر رسیده که سهم فرانسه از این تعداد هفت گل و سهم بلژیک شش گل بوده است.

ناگفته نماند که در این سه دیدار فرانسه دو مرتبه به عنوان تیم پیروز از زمین بازی خارج شده است و یک پیروزی نیز به بلژیک تعلق دارد.

بلژیک در اندیشه فتح یک چهارم/ مسیر آسان پیش‌روی پرتغال

پرتغال - اسلوونی؛ آزمون آسان یاران رونالدو

در دومین دیدار روز سوم دو تیم پرتغال و اسلوونی از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه دویچه بانک پارک برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

شاگردان مارتینز در مرحله گروهی با دو پیروزی و یک شکست موفق شدند با شش امتیاز به عنوان تیم اول گروه F در مرحله یک‌هشتم نهایی حاضر شوند.

یاران رونالدو در سه دیدار مرحله گروهی با زدن پنج گل و دریافت سه گل از حریفان خود تفاضل دو را از خود به جا گذاشته‌اند.

اسلوونی نیز در مرحله گروهی مسابقات با سه تساوی و کسب سه امتیاز موفق شد به عنوان تیم سوم گروه C پا به مرحله یک‌هشتم نهایی بگذارد.

شاگردان کک در سه دیدار گذشته خود در مرحله گروهی موفق به زدن دو گل شده‌اند و به همین تعداد به حریفان خود اجازه گلزنی داده‌اند تا تفاضل صفر را از خود به جا بگذارند.

اگرچه بررسی آمار دو تیم در مرحله گروهی نشان می‌دهد پرتغال کار آسانی برای از پیش‌رو برداشتن حریف خود دارد، اما اسلوونی در آخرین بازی دوستانه دو تیم موفق شده است پرتغال را با نتیجه دو بر صفر مغلوب خود کند، بنابراین یاران رونالدو تنها روی کاغذ بازی آسانی را پیش‌رو خواهند داشت.

بلژیک در اندیشه فتح یک چهارم/ مسیر آسان پیش‌روی پرتغال

کد خبر 767733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.