سامانه هوشمند امداد «سها» می‌تواند دهک‌بندی خانواده‌ها را تشخیص دهد

عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سامانه هوشمند امداد «سها» به دلیل اینکه به سیستم‌های هدفمندی یارانه‌ها متصل است و می‌تواند دهک‌بندی خانواده‌ها را تشخیص دهد، به ما کمک می‌کند بتوانیم کسی که نیازمند واقعی است را شناسایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمیدرضا ترقی در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: پیشرفت کمیته امداد برای خدمت‌رسانی بیشتر به گروه‌های ضعیف جامعه هم باید متناسب با فناوری روز باشد که تسهیلات لازم را برای دسترسی مردم به این نهاد و خدمات‌گیری از آن فراهم کند و هم باید میزان توان فکری، فرهنگی و تکنیکی گروه‌های ضعیف جامعه متناسب با آن رشد کند که بتوانند از این ظرفیت برای دسترسی خود استفاده کنند.

وی افزود: اسلام بر اصل خدمت‌رسانی تاکید دارد و خودمان باید فقیریابی کنیم و به فقرا کمک برسانیم و تنها در این صورت است که این چرخه تکمیل می‌شود، اگر کسی نتوانست مراجعه و اعلام نیاز کند از حق و حقوقی که جامعه و نظام برایش در نظر گرفته بهره‌مند نمی‌شود و ما باید فکری به حال این قشر کنیم.

عضو هیئت امنای کمیته امداد تاکید کرد: سامانه هوشمند امداد «سها» به دلیل اینکه به سیستم‌های هدفمندی یارانه‌ها متصل است و می‌تواند دهک‌بندی خانواده‌ها را تشخیص دهد، به ما کمک می‌کند بتوانیم کسی که نیازمند واقعی است را شناسایی کنیم.

ترقی خاطرنشان کرد: کیفیت خدمات هوشمندی که در حال حاضر در کمیته امداد ارائه می‌دهیم بسیار بهتر شده و قابل مقایسه با گذشته نیست، این سیستم‌ها قدرت تجزیه و تحلیل و راستی‌آزمایی گروه‌های ضعیف را هم به ما می‌دهد و ما را به سمت نیازمندان واقعی سوق می‌دهد.

کد خبر 767727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.