بازار بزرگ گل‌وگیاه ارغوان ظرفیت جدید خدمت‌رسانی بهینه به اصفهانی‌ها است

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: بازار بزرگ گل‌وگیاه ارغوان به‌عنوان ظرفیت جدید برای خدمت‌رسانی بهینه به اصفهانی‌ها طبق برنامه در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم در موعد مقرر افتتاح شود.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای توسعه بازار مجازی کوثر اقداماتی از جمله برگزاری فراخوان جذب ایده راه‌اندازی فروشگاه کوثر مجازی از شرکت‌های مرتبط، دریافت سه طرح در فراخوان و دریافت یک طرح از شرکت‌کنندگان و برگزاری جلسات تکمیلی انجام شده است.

وی با اشاره به گزارش پیشرفت پروژه‌های شاخص سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: بازار کوثر دو، بازار میوه سپاهان‌شهر، بازار میوه شهید کشوری و بازار میوه ایمان از جمله پروژه‌های این سازمان بود که زمستان سال گذشته افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تاکید کرد: بازار کوثر ۱۱، بازار میوه کوی بهار (مشارکتی)، بازار میوه شهرک کوثر، بازار میوه شهیدان (ولدان)، بازار میوه میدان حج، وندینگ میدان آزادی و وندینگ میدان امام حسین (ع) از جمله پروژه‌هایی است که سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

ماه‌آورپور گفت: فاز دوم مجتمع صنفی خشکبار و خواروبار، سوله‌های صنایع جنبی و باراندازی ماهی و آبزیان، نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی و تالار میوه ۲۴ از جمله پروژه‌های در حال احداث سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بازار بزرگ گل‌وگیاه ارغوان به‌عنوان ظرفیت جدید برای خدمت‌رسانی بهینه به اصفهانی‌ها طبق برنامه در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم در موعد مقرر افتتاح شود، ادامه داد: مجتمع پرندگان زینتی و سالن باغ و باغچه و گل‌های آپارتمانی در این بازار وجود دارد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای راه‌اندازی باراندازهای مقصد خاطرنشان کرد: مطالعات اولیه با محوریت ایجاد بارانداز محصولات کشاورزی انجام و اولویت‌های مشخص شده در هیئت مدیره مطرح شده است، همچنین انجام مطالعات در سایر حوزه‌ها نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد و دو پروژه بارانداز ماهی و خواروبار و خشکبار نیز در حال تکمیل است.

ماه‌آورپور با اشاره به اماکن پیشنهادی ارائه شده برای راه‌اندازی کلینیک خدمات خودرویی گفت: در این راستا مکاتبه با شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه، مذاکره با سازمان مشارکت‌ها برای پیشنهاد به سرمایه‌گذاران دو مورد مراجعه پیش‌بینی دو قطعه زمین (شهرک نیک‌اندیش و سپاهان‌شهر) انجام شده است.

وی افزود: در راستای راه‌اندازی بازار کوثر شهید کشوری در طبقه زیرین مسجد شهرک اقداماتی از جمله عقد قرارداد با هیئت‌امناء مسجد، درخواست کارشناسی اجاره به کانون کارشناسی دریافت کارشناسی اجاره تکمیل اسناد فراخوان شناسایی و جذب سرمایه نهایی کردن اسناد فراخوان و انتشار آگهی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تاکید کرد: مطالعات اولیه در قالب مطالعات امکان‌سنجی و نیازسنجی توسط مشاور در حال انجام است.

کد خبر 767725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.