بهره‌برداری از نخستین فضای کار اشتراکی در اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از بهره‌برداری از نخستین فضای کار اشتراکی با عنوان «آبی سفید» خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فضای کار اشتراکی اظهار کرد: نخستین پروژه فضای مشارکتی اصفهان بهره‌برداری شد و لازم است اینگونه پروژه‌ها هرروز افزایش پیدا کند.

وی افزود: در این پروژه که به نام فضای کار اشتراکی «آبی سفید» است، سعی شده است تا فضای کار اشتراکی مورد نیاز با توجه به فناوری‌های نوین در جامعه و علاقه‌مندان این حوزه گسترش پیدا کند که در این راستا سرمایه‌گذار برای این حوزه فعال شد و ساختمانی در اختیار آن‌ها قرار گرفت و بازسازی شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این قرارداد به‌صورت BOLT است و فعالیت آن آغاز شده است، گفت: امروز شاهد هستیم که تعداد زیاد نخبگان و سرمایه‌گذاران در این محل حضور دارند و امیدواریم این کار رونق بیشتری پیدا کند و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، پروژه مشارکتی فضای کاری اشتراکی آبی سفید، در خیابان آمادگاه، روبه‌روی هتل عباسی قرار دارد؛ این مجموعه دارای ۲۹ دفتر کار با ظرفیت یک تا ۶ نفر، دو دفتر کار با ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ نفر، سه اتاق جلسه پنج‌نفره، دو اتاق جلسه ده‌نفره و یک سالن رویداد با ظرفیت ۴۵ نفر است و ۷۰ تیم و استارت‌آپ، ۱۷ شرکت فناوری و شش شرکت دانش‌بنیان در آن در حال فعالیت هستند.

کد خبر 767711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.