حفر چاه با هدف رفع مشکل کمبود آب در ۳ شهر استان قزوین

مدیرعامل شرکت آبفا قزوین از ساخت و حفر چاه برای رفع مشکل کمبود آب شرب در این شهرها خبر داد و گفت: سه حلقه چاه گفته‌ شده با نام چاه‌های شماره ۷، ۸ و ۹ حفر و خط انتقال لازم به طول ۲.۷ کیلومتر با قطرهای متفاوت ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از کمبود آب آشامیدنی به میزان ۳۰۰ لیتر بر ثانیه در شهرهای بیدستان، محمدیه و مهرگان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به گرمی هوا و افزایش سرانه مصرف در این سه‌شهر لازم است مردم به طور جدی مصرف آب خود را مدیریت کنند تا آب به همه شهروندان این شهرها برسد.

وی از ساخت و حفر چاه برای رفع مشکل کمبود آب شرب در این شهرها خبر داد و افزود: سه حلقه چاه گفته‌شده با نام چاه‌های شماره ۷، ۸ و ۹ حفر و خط انتقال لازم هم به طول ۲.۷ کیلومتر با قطرهای متفاوت ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان قزوین با اشاره به حفر سه‌چاه برای حل مشکل، خاطرنشان کرد: برای حفر و ساخت شبکه انتقال و آب‌رسانی از این چاه‌ها، ۳۰.۲ میلیارد تومان هزینه شده که هشت میلیارد تومان آن مختص خرید حق انشعاب، خرید تجهیزات و عملیات اجرایی برای برق‌رسانی به این چاه‌ها بوده است.

بیرنوندی با بیان اینکه ساخت این سه حلقه چاه اقدام کوتاه‌مدت برای رفع مشکل آب بخش محمدیه شهرستان البرز و سه‌شهر بیدستان، محمدیه و مهرگان است، ادامه داد: این مشکل به صورت اساسی با انتقال آب از سد طالقان حل می‌شود که اجرای آن آغاز شده است.

کد خبر 767705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.