بیش از ۵۹۰ هزار مسافر در چهارمحال و بختیاری جابه‌جا شدند

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری جابه‌جایی بیش از ۵۹۰ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون و درون استانی طی سه ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حسین مالکی امروز_ یکشنبه دهم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سه ماه نخست سال‌جاری جابه‌جایی ۲۲۵ هزار و ۶۹۵ نفر مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون استانی و ۳۶۴ هزار و ۷۴۳ نفر مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون استانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جابه‌جایی این تعداد مسافر در قالب ۸۱ هزار و ۳۲۸ سفر، افزود: از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۸۱ سفر برون استانی و ۵۲ هزار و ۸۴۷ سفر درون استانی بوده‌اند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت حمل‌ونقل مسافربری در استان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۷۴ دستگاه اتوبوس، ۷۸۹ دستگاه مینی‌بوس، ۹۶۷ سواری، با سه هزار ۶۱۶ نفر راننده و دو هزار و ۳۰ ناوگان حمل‌ونقل مسافری تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

مالکی اضافه کرد: عمر متوسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان در حال حاضر در اتوبوس بیش از ۱۷ سال، مینی‌بوس بیش از ۲۹ سال و سواری ۱۳ سال است.

وی خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از رانندگان حوزه حمل‌ونقل مسافر از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

کد خبر 767654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.