ساعت هوشمند جدید شرکت ایسوس چه قابلیت‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch 6 قادر است درصد چربی و عضلات، میزان آب و متابولیسم پایه بدن کاربران را نشان دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ایسوس یک ساعت هوشمند جدید به نام VivoWatch 6 معرفی کرده است که دارای یک نمایشگر ۱.۳۹ اینچی AMOLED با میزان روشنایی ۳۵۰ نیت است، این محصول به منظور اندازه‌گیری فشار خون به برنامه‌های ASUS Blood Pressure و ASUS ECG مجهز است؛ علاوه بر این، قادر است کیفیت خواب و شاخص آرامش را ارزیابی کند.

ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch 6 قادر است درصد چربی و عضلات، میزان آب و متابولیسم پایه بدن کاربران را نشان دهد و از متغیر بودن ضربان قلب به عنوان مبنای محاسبه شاخص آرامش استفاده کند، بدین ترتیب افزایش ناگهانی یا غیرعادی سطح استرس را تشخیص می‌دهد؛ علاوه بر این، از قابلیت دیگری به نام Body Harmony Analysis نیز بهره می‌برد که وضعیت احساسی کاربر را در طول یک هفته ردیابی می‌کند و آن را روز نمودار ارائه می‌کند.

در صورت استفاده معمولی از ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch 6 تا ۱۴ روز شارژدهی دارد؛ برنامه مخصوص آن نیز که ASUS HealthConnect نام دارد، همه پارامترهای سلامتی ردیابی شده را برای کاربر به نمایش می‌گذارد و به آن‌ها اجازه می‌دهد موقعیت مکانی و وضعیت سلامتی خود را در زمان واقعی مشاهده کنند.

شرکت تولیدکننده هنوز زمان عرضه ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch 6 را تائید نکرده است، اما قیمت آن را ۱۴۰ دلار اعلام کرده است.

کد خبر 767640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.