آغاز عملیات اجرای ۱۴ کیلومتر روکش حفاظتی در شهرستان خنداب

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از آغاز عملیات روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ محور خنداب - پل دوآب در شهرستان خنداب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مهرداد جهانی با اشاره به گستردگی کارگاه‌های جاده‌ای در زمینه ارتقا رویه آسفالتی راه‌ها در سطح استان اظهار کرد: برای افزایش سطح خدمات جاده‌ای، اجرای یک لایه روکش آسفالت حفاظتی با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در محور خنداب - پل دوآب آغاز شد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۱۴ کیلومتری ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: قبل از اجرای این طرح، درزگیری ترک‌های سطحی رویه آسفالتی نیز در این محور انجام شده است‌.

جهانی عنوان کرد: در یک سال اخیر برای ارتقا رویه آسفالتی راه‌های شهرستان خنداب اقدامات خوبی از جمله اجرای روکش آسفالت در محورهای خنداب - ملایر و دیزآباد - جیریا انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه ساخت راه‌های روستایی، رفع نقاط پر تصادف و ارتقا ایمنی راه‌های شهرستان خنداب اقدامات خوبی انجام شده که از آن جمله می‌توان به ساخت راه روستایی دار انجیر، موک و …، ایمن سازی سه نقطه پر تصادف با اجرای روشنایی نقطه‌ای، عملیات در دست اقدام رفع نقطه پر تصادف پیچ خسبیجان و… اشاره کرد.

کد خبر 767592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.