۳۳ واحد صنفی متخلف قزوین به تعزیرات معرفی شدند

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی استان قزوین از شناسایی و معرفی ۳۳ واحد صنفی متخلف این استان به تعزیرات حکومتی خبر داد.

جمشید خدایاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از بازرسی از ۹۹ واحد صنفی مشکوک به تخلف این استان خبر داد و اظهار کرد: طی این بازرسی‌ها ۳۳ واحد صنفی استان قزوین متخلف شناخته شده و با اعمال جریمه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: از این ۳۳ واحد صنفی متخلف ۲۴ واحد نانوایی هستند که به خاطر تخلفاتی شامل تعطیلی غیرمتعارف و خودسرانه، گران‌فروشی، کنجدپاشی، عرضه خارج از شبکه و نداشتن پروانه کسب متخلف شناخته شده و به سازمان تعزیرات معرفی شده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی استان قزوین ادامه داد: در همین راستا بازرسان این سازمان از کارخانجات آرد نمونه‌برداری به منظور بررسی و نظارت بر کیفیت تولید آرد و نحوه تحویل آن به واحدهای نانوایی بازدید کردند.

خدایاری از معرفی شش مرغ‌فروشی متخلف به تعزیرات خبر داد و خاطرنشان کرد: این شش واحد مرغ‌فروشی دارای تخلفات صنفی متعددی بودند و بر همین اساس برای آنها پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

وی از جریمه و معرفی به تعزیرات سه واحد سوپرمارکت خبر داد و تاکید کرد: به منظور کنترل و پایش نحوه توزیع گوشت تنظیم بازاری بازرسان این سازمان بر فروشگاه‌های توزیع کننده این کالای اساسی در استان نظارت جدی دارند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی استان گفت: بازرسی از واحدها توسط دو تیم صبح و بعدازظهر و یک تیم به صورت گشت مشترک با اداره‌کل تعزیرات و بسیج اصناف انجام شده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف موارد را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

کد خبر 767565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.