مازندرانی‌ها به هر کدام از نامزدها چقدر رأی دادند؟

رئیس ستاد انتخابات مازندران، آرای نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این استان را به تفکیک اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی عصر امروز_شنبه نهم تیر_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حماسه حضور آگاهانه و به‌هنگام مردم ولایتمدار مازندران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صفحه دیگری از افتخارات نظام اسلامی را رقم زدند، اظهار کرد: ستاد انتخابات این استان از نقش‌آفرینی مردم فهیم و بصیر به جهت خلق حماسه و برگزارکنندگان ایجاد شور و انگیزه برای انتخابی پرشور جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به نتایج آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کلیه شعبات سطح مازندران افزود: از مجموع یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ رأی مأخوذه، سعید جلیلی با آرای ۴۴۸ هزار و ۳۰۸ رأی با ۴۳ درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

معاون سیاسی، عقیدتی و سیاسی استانداری مازندران تعداد رأی پزشکیان در این استان را ۴۰۶ هزار و ۴۸۵ هزار رأی عنوان کرد و گفت: حدود ۳۹ درصد آرای مازندران به پزشکیان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: تعدادی آرای محمدباقر قالیباف ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رأی با معادل ۱۳ درصد و تعداد رأی مصطفی پورمحمدی ۹ هزار و ۶۲۹ رأی و با یک درصد بوده است.

عزیززاده گرجی مشارکت مردم مازندران در این دوره از انتخابات را ۴۲.۳ درصد بیان و مطرح کرد: نقش‌آفرینی این انتخابات در واقع مردم و حضور پرشور آنها در پای صندوق‌های رأی بوده با توجه به اینکه برای برگزاری این حماسه ۵۰ هزار نفر در سطح استان و ستادها فعالیت داشتند که جای قدردانی دارد.

کد خبر 767556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.