کاهش آسیب‌های اجتماعی از خصوصیات بارز و برکات ماه محرم است

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: یکی از مهمترین انسجام‌های اجتماعی به دلیل مشارکت و هم گرایی مردم و جوانان در ایام محرم در تکیه‌ها و حسینیه‌ها شکل می‌گیرد و به نوعی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و این نیز از خصوصیات بارز و برکات این ماه پربرکت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، جلسه برگزاری تأمین و نظم امنیت مراسم عزاداری دهه اول محرم به ریاست جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد و سردار محمد شرفی ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: یکی از رسالت‌های سازمان انتظامی، تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: سازمان با فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم باید بستر مناسب برای تربیت دینی و اخلاقی کارکنان را فراهم کند، بنابراین تربیت دینی و معنوی در نتیجه حضور در محضر علمای دینی برقرار می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با تاکید بر ترغیب کارکنان برای حضور حداکثری در این مراسم معنوی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین انسجام‌های اجتماعی به دلیل مشارکت و هم گرایی مردم و جوانان در ایام محرم در تکیه‌ها و حسینیه‌ها شکل می‌گیرد و به نوعی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و این نیز از خصوصیات بارز و برکات این ماه پر برکت است.

سردار شرفی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) با نظم و امنیت کامل در سطح کشور همچون سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

کد خبر 767545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.